سازمان بهداشت جهانی خاطرنشان کرد که لباس‌های فرد متوفی را نمی‌توان در لباسشویی با آب و صابون و دمای کمتر از ۶۰ درجه شست و باید دمای آب لباسشویی بین ۶۰ تا ۹۰ درجه باشد. ضمنا در صورت نبود لباسشویی باید لباس‌های فرد متوفی را در حوضچه بزرگ با آب داغ و صابون شست‌وشو داد و آنها را در محلول کلر غلیظ ۰۵/ ۰ حداقل به مدت ۳۰ دقیقه قرار داد و سپس آنها را در معرض تابش مستقیم خورشید قرار داد تا خشک شوند.

احتمال برگزاری نماز جمعه در برخی استان‌ها

در خبری دیگر به گزارش خبرآنلاین، سید‌محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز گفت: احتمال بازگشایی نماز جمعه از این هفته در برخی استان‌های جنوبی وجود دارد و به تبع آن در برخی از شهرهای استان که وضعیت سفید اعلام شوند، نماز جمعه دایر خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه اصراری برای بازگشایی نماز جمعه نداریم، گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و سلامتی مردم از هر موضوعی مهم‌تر است.

آمار مبتلایان به کرونا در سازمان اتوبوسرانی

از سوی دیگر به گزارش «ایسنا» محمود ترفع، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری تهران از ابتلای ۴۹ نفر و فوت دو نفر از پرسنل این شرکت بر اثر ابتلا به کووید- ۱۹ خبر داد.

تغییر در علائم مبتلایان جدید به کووید-۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی سمنان نیز از تغییر در علائم برخی از مبتلایان جدید به کووید-۱۹ در بیمارستان‌های تحت‌پوشش این دانشگاه خبر داد. نوید دانایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در هفته‌های پیشین علائم ویروس عمدتا، تب، سرفه و تنگی نفس بود، اما از روزهای گذشته افرادی با علائم بی‌حالی، اسهال و تهوع، علائم گوارشی و... مورد آزمایش ویروس کرونا قرار گرفته و تست آنها مثبت بوده است.