نتایج اولیه تست‌های پلاسمای کرونا مثبت اعلام شد

همچنین مصطفی قانعی، رئیس کمیته علمی کرونا و دبیر ستاد توسعه زیست فناوری ریاست‌جمهوری، درباره روند مراحل تحقیقات کرونا که قرار بود این هفته در کمیته علمی مورد بررسی قرار بگیرد، گفت: در بررسی‌ها روی موضوع پلاسما بحث شد که نتایج اولیه آن مثبت اعلام شد و قرار بر این شد که مطالعات دقیقی روی اثربخشی آن صورت گیرد و به مرحله تکمیلی برسد.

میزان ابتلای نیروهای پلیس راهور به کرونا

ازسوی دیگر به گزارش «ایسنا» سردار سیدکمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: ۱۳۳ نفر از همکاران ما در پلیس راهور مبتلای قطعی به ویروس کرونا شدند که بسیاری از آنها بهبود یافته و چند نفر دیگر طول درمان خود را طی می‌کنند و خوشبختانه فوتی در این مورد نداشتیم.

افزایش ابتلای رانندگان تاکسی به کرونا

در خبری دیگر مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور گفت: براساس آخرین آمار اعلام‌شده از سوی سازمان‌ تاکسیرانی، تعداد تاکسیرانان مبتلا به بیماری کرونا در کشور به ۴۰۰ نفر افزایش یافته است. به گزارش خبرگزاری فارس، مرتضی ضامنی افزود: تاکنون ۴۵۰ نفر از رانندگان تاکسی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که ۳۲ نفر از آنها فوت کرده‌اند.

تست کرونای شهردار تهران منفی بود

همچنین حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به انجام غربالگری سلامت ۶۶ هزار کارگر و کارمند شهرداری گفت: حناچی ۲ بار تست کرونا داده که در هر ۲ بار نتیجه منفی بوده است. وی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، درباره غربالگری و پایش سلامت کارمندان و کارگران شهرداری تهران گفت:‌ از ۹ فروردین تاکنون بیش از ۶۶ هزار کارگر و کارمند در شهرداری پایتخت غربالگری سلامت شده و تست مربوط به کرونا برای آنها انجام گرفته که نتیجه تست کرونای ۵۹ نفر از این افراد مثبت بوده است.