رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح همچنین با اشاره به آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی تصریح کرد: ۸۰ نفر از اولیای دم به سازمان قضایی مراجعه و طرح دعوی کردند و از طرفی نیروی نظامی که این خطا را مرتکب شده، خودش هم مدعی رسیدگی به پرونده است. او اظهار کرد: درخصوص این پرونده ۶ نفر بازداشت شده بودند که سه نفر از آنها با قید وثیقه آزاد شدند و سه نفر دیگر نیز اکنون در بازداشت به‌سر می‌برند. بهرامی درخصوص جزئیات بررسی پرونده ناوچه کنارک گفت: روند رسیدگی به پرونده ناوچه کنارک طبق همان رویه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی است و پس از تکمیل اطلاعات و بررسی موضوع نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

زمان دادگاه حادثه زندان سقز

بهرامی درخصوص اتفاقات رخ داده در زندان سقز گفت: شایعاتی مبنی بر ایجاد تبانی در زندان سقز مطرح شد که اینجا اعلام می‌کنم مساله تبانی منتفی است و در بررسی تحقیقاتمان به موضوع تبانی نرسیدیم. در همین رابطه  یکم تیرماه سال‌جاری اولین دادگاه حادثه زندان سقز در سنندج برگزار خواهد شد.

اتفاقات در مرز ایران و افغانستان

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح درخصوص اتفاقات رخ داده در مرز ایران و افغانستان گفت: در بررسی‌هایی که صورت گرفت هیچ‌گونه آثاری مبنی بر اینکه ایران درخصوص ناپدید شدن اتباع افاغنه دخیل باشد، محرز نشد، لذا نباید نقش قاچاقچیان انسان را فراموش کنیم که برای گرفتن پول‌های کلان از افراد؛ آنها را از مرز خارج می‌کنند و ناگفته نماند که در زمان ناپدید شدن اتباع افغان وقوع سیل نیز در این محل گزارش شده بود و احتمال دارد که این افراد در این سیل غرق شده باشند. به گفته بهرامی در صورتی که افغانستان سند یا مدرکی دال بر ارتکاب تخلف و جرم توسط نیرو‌های ما دارد، به ما ارائه دهد تا موضوع را بررسی کنیم.