به گزارش «ایسنا»، محمدباقر قالیباف با اشاره به ضرورت جایگزینی نیروهای جدید کادر درمان گفت: مهم‌ترین موضوع در حوزه کرونا بحث درمان نیست بلکه پیشگیری و تشخیص است. نگوییم سخت‌گیری، بلکه با رعایت جدی‌تر درخصوص فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم می‌توانیم در این زمینه موفقیت‌هایی کسب کنیم.

درخواست نمایندگان برای تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه

خبر دیگر از مجلس آنکه سید ناصر موسوی لارگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس از کلید خوردن تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه خبر داد. وی در گفت‌وگو با «ایسنا» توضیح داد: درخواست ۱۷ نفر از نمایندگان مجلس برای تحقیق و تفحص از مجتمع فولاد مبارکه تحویل هیات‌رئیسه شده که برای بررسی به کمیسیون تخصصی مربوطه ارجاع خواهد شد. لارگانی افزود: بررسی دلایل کاهش حجم صادرات، عملکرد مالی، انتصابات خلاف قانون، افزایش هزینه‌های تولید، توزیع رانت، انعقاد قراردادهای پرابهام، پرداخت حقوق‌های نجومی و مداخلات متعدد مدیریت در فرآیند خرید در مجتمع فولاد مبارکه و کلیه شرکت‌های زیرمجموعه از سال ۹۷ تاکنون از محورهای این تحقیق و تفحص است.

آخرین وضعیت طرح بنزینی مجلس

در خبری دیگر، مالک شریعتی نیاسر سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار به‌دنبال تغییر نحوه توزیع بنزین ۱۵۰۰ تومانی به منظور بهره‌مندی خانوار‌های فاقد خودرو از سهمیه یارانه بنزین است، به خبرگزاری صدا و سیما گفت: با برخی از مسوولان وزارت نفت نیز گفت‌وگو کردیم که آنها نیز فقط نکاتی در جزئیات محاسبات دارند، بنابراین در حال تعامل با یکدیگر هستیم تا به یک فرمول دقیق برسیم. طرح سهمیه‌بندی بنزین سرانه خانوار حدود یک ماه پیش از سوی هیات‌رئیسه مجلس اعلام وصول شد.