همه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و ما نمی‌دانیم چه کسی مجوز داده است. به گزارش «ایرنا» وی افزود: من هم باورم نمی‌شد. در این شرایط که همه به‌دنبال اعمال محدودیت و مشکلات اقتصادی ایجادشده هستند، باید همدلی خود را بیشتر کنیم. بسیاری از خانواده‌ها روزمزد هستند. از آن طرف هزار نفر در یک فضا تجمع می‌کنند. نتوانستیم اطلاعاتی کسب کنیم که چه کسی با این مراسم موافقت کرده است.

همزمان مینو محرز، عضو ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به برگزاری جشن و تجمع در شهر مشهد گفت: از مردم و مسوولان تعجب می‌کنم که بعد از این همه مدت چرا اجازه می‌دهند چنین اتفاقاتی رخ دهد.

به گزارش انتخاب، وی ادامه داد: گویا برخی هنوز باور ندارند که این بیماری به‌صورت وحشتناک در کشور زیاد شده است و نباید اجازه برگزاری تجمعات را داد. فقط می‌توان متاسف بود.

عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: فقط می‌توانم بگویم که متاسفم! کسانی که چنین تجمعی را در مشهد ایجاد کردند، مسوول هستند و باید پاسخگو باشند. همچنین به گزارش «ایرنا» شهرداری مشهد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: این نهاد در برگزاری جشن مردمی عید بیعت در ورزشگاه امام رضا (ع) هیچ نقشی نداشته و از لوگوی شهرداری سوء‌استفاده شده‌ است.

این اطلاعیه می‌افزاید: از آنجا که این شهرداری در جریان برگزاری چنین مراسمی نبوده و نیست و برای استفاده از لوگوی سازمانی نیز هیچگونه هماهنگی‌ صورت نپذیرفته است، حق پیگرد قانونی سوء ‌استفاده‌کنندگان برای شهرداری مشهد محفوظ است. آن‌طور که «ایرنا» گزارش داده است، مسوولان فرمانداری مشهد هم اعلام کردند برای برگزاری این جشن مجوزی از این نهاد دریافت نشده است و سازمان تبلیغات اسلامی به‌عنوان متولی و شورای هیات‌های  مذهبی مشهد به‌عنوان برگزار‌کننده مجوزهای لازم را از مراجع بهداشتی مشهد دریافت کرده‌اند.‎