بهبود کیفیت آب تهران

به گزارش «ایسنا» رئیس‌جمهوری دربخش دیگری از سخنانش گفت: ظرف دو تا سه ماه آینده حدود یک میلیون نفر از مردم تهران احساس خواهند کرد کیفیت آب آشامیدنی که در اختیار آنها قرار گرفته، بهتر شده‌ است. وی افزود: این تصفیه‌خانه بعد از تصفیه‌خانه هفتم که سال گذشته افتتاح شد، جزو افتخارات دولت است که امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات قاره ایران

به گزارش «ایرنا» روحانی با اشاره به اقدام دولت برای انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات قاره ایران گفت: انتقال آب از خلیج‌فارس به فلات قاره ایران احتمالا هفته‌های آینده افتتاح می‌شود. این اقدام از کارهای عظیم و بزرگی است که آب شیرین شده و به سمت سیرجان و کرمان و یزد منتقل می‌شود.

دستورات جدید روحانی به کمیته‌های ستاد ملی مقابله با کرونا

همچنین حسن روحانی، رئیس‌جمهور روز پنج‌شنبه در جلسه روسای کمیته‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا تاکید کرد که همه مصوبات ستاد ملی برای اجرای دقیق و نظارت بر روند اجرا در قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا پیگیری خواهد شد. به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس‌جمهور اظهار کرد: در همین راستا اعضای هر یک از کمیته‌ها طبق وظایف هشت ماه گذشته خود موظف به رصد روند مقابله با بیماری و مصوبات ستاد هستند و تصمیمات متخذه را که با مشورت متخصصان حاصل می‌شود نیز در اختیار جلسه روسای کمیته‌ها می‌گذارند که هر پنج‌شنبه برگزار می‌شود. این تصمیمات پس از تایید و نهایی شدن در جلسه روسای کمیته‌ها، برای تصویب نهایی در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا مطرح می‌شود. رئیس‌جمهور، قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا را محور نظارت بر اجرای تمامی مصوبات ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا دانست و تاکید کرد که تمام اقدامات و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز صرفا از طریق سخنگوی ستاد ملی به مردم اعلام می‌شود.