البته تغییرات در دادگاه انقلاب، به یک شعبه خاص محدود نشده است. صبح دیروز قاضی زرگر به‌عنوان رئیس جدید دادگاه انقلاب معرفی شد. پیش از این موسی غضنفرآبادی که هم اکنون نماینده مردم بم در مجلس یازدهم است، ریاست دادگاه انقلاب را برعهده داشت.

برخورد جدی با مخدوش‌کنندگان امنیت جامعه

معاون اول رئیس قوه‌قضائیه روز گذشته در مراسم تودیع و معارفه موسی غضنفرآبادی و حجت‌الاسلام زرگر روسای سابق و جدید دادگاه انقلاب اسلامی تهران گفت: دادگاه و دادسرای انقلاب برای مقابله با فساد و مفسدان اقتصادی که آگاهانه یا ناآگاهانه در جنگ اقتصادی دشمن شریک شده‌اند نباید انفعال داشته باشد و سهل‌انگاری کند، باید برخورد جدی و قاطع داشته باشیم. با کسانی که امنیت جامعه و مردم و آ‌رامش جامعه را مخدوش می‌سازند، نباید سهل‌انگاری کنیم و باید برخورد جدی کنیم. غلامحسین محسنی‌اژه‌ای افزود: در مواردی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند و به کشور و مردم خیانت و با سرویس‌های بیگانه ارتباط برقرار می‌کنند و با آمریکا، اسرائیل و انگلیس همدست می‌شوند و منافع کشور را در اختیار آنها قرار می‌دهند و آنان به اینها راه نشان می‌دهند که چگونه ضربات بیشتری به مردم بزنند نباید غفلت و کوتاهی کنیم، نباید سهل‌انگاری کنیم باید برخورد سخت کنیم.

معارفه قضات رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری

همزمان روز گذشته قضات منصوب رئیس قوه‌قضائیه در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری معارفه شدند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، مراسم معارفه قضات منصوب رئیس قوه‌قضائیه در هیات بدوی رسیدگی به تخلفات اداری نهاد ریاست‌جمهوری برگزار شد و حمیدرضا سلیمانی و محمد اسدیان معارفه شدند.