هشدار در مورد انتقال کرونا از اسکناس

همچنین مسعود مردانی عضو ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اسکناس‌های آلوده به کرونا از ۶ تا ۱۲ ساعت احتمال انتقال این ویروس به افراد سالم را دارند.

ابتلای نماینده اردکان به کرونا

درهمین حال «ایسنا» خبر داد که محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان که در پی بروز برخی علائم اقدام به دادن تست کرونا کرده بود، پس از مثبت شدن تستش در منزل قرنطینه شد تا مراحل درمان این بیماری را طی کند.

فوت نماینده سابق مجلس

خبرگزاری فارس نیز روز گذشته خبر داد که عمران علیمحمدی نماینده اسبق مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی (دوره نهم) و از رزمندگان دفاع‌مقدس بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

ارتباط بین آلودگی هوا و کرونا

همچنین سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط‌زیست مجلس از ارتباط معنادار سرعت انتشار ویروس کرونا و آلودگی هوا خبر داد و گفت: طی نامه‌ای به وزرای دولت و رئیس سازمان محیط‌زیست و صداوسیما، ضمن پیشنهاد ۲۶ راهکار کوتاه‌مدت و بلندمدت تقاضا کردیم ظرف یک ماه اقدامات خود را گزارش دهند. از سوی دیگر و براساس گزارش تابناک، فاطمه محمدبیگی، دبیر کمیسیون بهداشت و سلامت مجلس با بیان اینکه در چین طب سنتی برای کنترل کرونا بسیار نقش داشته، گفت: این روزها ساعات کاری عطاری‌ها باید افزایش یابد و مطالعات ثابت کرده که شیرین‌بیان ضدکووید-۱۹ است.