به گزارش ایسنا، روحانی ادامه داد: به وزارت جهاد کشاورزی هم مسوولیتی در زمینه نهاده‌ها محول شده است که آن هم به جهش تولید مربوط می‌شود. سازمان برنامه و بودجه باید این سیاست را برای بودجه تا پایان امسال و همچنین برای تدوین بودجه سال آینده دنبال کند؛ البته بودجه سال آینده تا هفته آینده بر مبنای دستورالعمل‌هایی که ایشان صادر کرده‌اند آماده می‌شود. او افزود: رهبری همچنین برای حمایت از اقشار کم‌درآمد و صرفه‌جویی‌های لازم در زمینه آب و گاز نکاتی را بیان کردند و به وزرای مربوطه دستور داده شد این موارد را دنبال کنند. دستوراتی را که ایشان صادر کردند، سریع‌تر در مراجعی که داریم چه دولت و چه ستاد اقتصادی بررسی می‌کنیم تا این بحث‌ها را برای اجرا و عمل به مرحله نهایی برسانیم.

موضع دولت درباره مصوبه یارانه‌ای مجلس

همچنین دیروز محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری، در حاشیه جلسه هیات‌دولت و در پاسخ به پرسشی درباره توزیع یارانه کالای اساسی و منابع آن، گفت: الان باید با مجلس بیشتر صحبت کنیم تا ببینیم چطور می‌توانیم به تفاهم برسیم و تامین منابع مالی را انجام دهیم.

انتصاب عضو هیات تجدیدنظر شورای رقابت

خبر دیگر از دولت آنکه حسن روحانی در حکمی، یکتا اشرفی را به‌عنوان عضو هیات تجدیدنظر شورای رقابت منصوب کرد.

تکذیب شکایت روحانی از یک نماینده

همچنین دیروز حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری در حاشیه جلسه هیات‌دولت، درباره ادعای محسن دهنوی نماینده تهران در مجلس مبنی بر شکایت رئیس‌جمهوری از او تاکید کرد: رویکرد دولت شکایت نکردن از نمایندگان مجلس است و قطعا رئیس‌جمهور شخصا در این زمینه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شکایت نکرده است.