همچنین در این جلسه سه سوال نمایندگان از بیژن نامدار زنگنه وزیر‌نفت نیز اعلام‌وصول شد. سوال ملی جلال محمودزاده نماینده مهاباد و کمال حسین‌پور نماینده پیرانشهر و سردشت درباره کمبود گاز مایع در کشور، سوال ملی علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجد‌سلیمان و تعداد دیگری از نمایندگان درخصوص علت عدم‌ایمن‌سازی خطوط انتقال گاز ترش و خصوصی‌سازی صنعت راهبردی حفاری و همچنین سوال ملی علیرضا ورناصری قندعلی نماینده مسجد‌سلیمان و تعداد دیگری از نمایندگان درخصوص ساماندهی امور مربوط به شرکت ملی گاز ایران از جمله این سوالات از وزیر نفت است.

محرمانه شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه

خبر دیگر اینکه مجتبی توانگر عضو کمیسیون اقتصادی از محرمانه‌شدن بخشی از گزارش تفریغ بودجه خبر داد و در نامه‌ای به رئیس مجلس، این اقدام را مغایر با قانون اساسی خواند.

شکایت نمایندگان از رئیس‌کل بانک مرکزی

در خبری دیگر از پارلمان، حسینعلی حاجی  دلیگانی، عضو هیات‌رئیسه مجلس از شکایت نمایندگان از رئیس‌کل بانک مرکزی خبر داد. او به خبرگزاری فارس گفت: جمعی از نمایندگان براساس ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شکایتی را علیه عبدالناصر همتی، رئیس‌کل بانک مرکزی درخصوص عدم اجرا یا نقص اجرا در قوانین حوزه پولی و بانکی مطرح کردند که کلیات آن در جلسه عصر دیروز کمیسیون اقتصادی به تصویب رسید.