سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی درباره نتیجه بررسی این پرونده اظهار کرد: با فرمانده نیروی انتظامی پیرامون اتفاق افتاده بین آقای عنابستانی و سرباز راهور صحبت کردم و سردار اشتری گفت که ما گزارش را تهیه و برای دادستانی ارسال کرده‌ایم. رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس تصریح کرد: راهور ناجا مستقیم به مجلس شکایت نکرده و در دادستانی طرح شکایت کرده‌اند. وی افزود: امیدوارم نظریه دادرسی و گزارش ناجا برای بررسی در مجلس سریع‌تر به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارسال شود.

حمایت یک نماینده مجلس از عنابستانی

در همین حال به گزارش «ایرنا»، عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از نیروی انتظامی خواست به‌دلیل -به گفته او- ادبیات غیرقانونی مامورش از نماینده مردم سبزوار عذرخواهی کند. حسینعلی حاجی‌دلیگانی در حاشیه جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی، گفت: ضمن تحسین نماینده‌ای که با عذرخواهی خود یک سیلی به نفس اماره و سیلی دیگری به دشمنان نظام و مجلس زد، به نیروی انتظامی توصیه می‌کنم که از عذرخواهی این نماینده عبرت بگیرد و اجازه ندهد که مامورانش هنگام اعمال قانون از چارچوب قانون تجاوز کنند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس افزود: برای نظام اسلامی، مردم و قانون فرقی نمی‌کند که یک نماینده یا یک پلیس از قانون تخلف کند. ناجا باید به‌دلیل ادبیات غیرقانونی مامور خود همچون نماینده مجلس عذرخواهی کند.