وی با بیان اینکه امروز زیر نظر استادان مکتب امام‌راحل، مقاومت نیرو‌های‌مقاومت در سراسر جهان با دست خالی در مقابل مستکبران تا دندان مسلح، دیدنی و ستودنی است، تصریح کرد: نیرو‌های مقاومت فلسطین و یمن سرافراز که با دست خالی موشک می‌سازند و رژیم سعودی را مورد هدف قرار می‌دهند، رهرو مکتب امام و شهدای انقلاب هستند.

سردار قاآنی با اشاره به اینکه اگر‌چه رزمندگان یمنی هیچ رسانه‌ای در اختیار ندارند، اما دنیا را شگفت‌زده کرده‌اند، گفت: این رزمندگان در کمتر از ۱۰ روز ۸ عملیات موفقیت‌آمیز را بر روی مراکز رژیم سعودی انجام دادند. فرمانده نیروی‌قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مستکبران جهان مانند آمریکا و اسرائیل از همیشه ضعیف‌تر شده‌اند، افزود: با اینکه همه امکانات دنیا در اختیار اسرائیل است، اما درحال کشیدن دیواری دور کشورش به عرض یک متر و ارتفاع ۶ متر است تا در امان بماند، مطمئن باشند که ما آن دیوار را هم خراب خواهیم کرد.

او با اشاره به اینکه دشمن اگر دشمنی نکند دشمن نیست و آمریکا با ترور سردار عزیز اسلام حاج‌قاسم سلیمانی، جنایتکار‌بودن خودش را به جهانیان اثبات کرد، افزود: گفته‌ایم استخوان‌های آمریکای جنایتکار را می‌شکنیم و صدای شکستن آن به‌موقع به گوش خواهد رسید. سردار قاآنی گفت: امروز شاهد هستیم که آمریکا با مشکلات داخلی فراوانی روبه‌رو‌ست و بعد از شهادت سردار سلیمانی نیز شاگردان و مریدان مکتب ایشان اعلام کردند استخوان‌های آمریکا را درهم خواهیم شکست.