وی درباره حضور محمدرضا عارف در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: عارف اعلام کرده که در انتخابات حضور پیدا می‌کند و این اقدام وی نشان از بی‌اعتنایی به سازوکاری است که اصلاح‌طلبان در این دوره پیش‌بینی کرده‌اند.همچنین سیدعبدالواحد موسوی‌لاری، وزیر کشور دولت اصلاحات در گفت‌وگو با روزنامه همشهری درمورد حضورمحمد جواد ظریف و سیدحسن خمینی در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تا این لحظه حضور یا عدم‌حضور این دو قطعی نیست، بلکه پالس‌هایی که ازسوی سیدحسن خمینی مشاهده شده، نشان می‌دهد وی درحال بررسی شرایط است و تاکنون اظهار نکرده است که قطعا کاندیدا نمی‌شود. در مورد ظریف هم موضوع این است که به‌نظر می‌رسد وی در شرایطی که جریان رقیب درحال سنگ‌اندازی‌های گسترده‌ای است، قصد دارد برای پیشبرد مطلوب‌تر اقداماتی که وزارت امورخارجه درحال انجام آن است، از فشار مخالفان کم کند و اینکه اعلام کرده است کاندیدا نمی‌شود، قطعی نیست.

واکنش نیکزاد به کاندیداتوری‌اش

در خبری دیگر به گزارش «ایلنا» علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: ثبت‌نام انتخابات ریاست‌جمهوری از ۲۱ تا ۲۵ اردیبهشت است و تا آن زمان صبر کنید.

تکذیب نامزدی اردکانیان در انتخابات

همچنین روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو طی توضیحاتی حضور رضا اردکانیان، وزیر نیرو به‌عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری در دوره سیزدهم را رد کرد.