کاندیداهای مطرح اصلاح‌طلبان

از سوی دیگر علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: محسن هاشمی و سپس محمد‌جواد ظریف و اسحاق جهانگیری شانس بیشتری برای تبدیل‌شدن به گزینه نهایی اصلاح‌طلبان دارند. به گزارش «ایسنا»، این فعال سیاسی درباره تبعات کاندیدا نشدن سیدحسن خمینی در انتخابات، اظهار کرد: با آمدن سیدحسن خمینی و ابراهیم رئیسی یک انتخابات رقابتی و در راستای فرمایشات مکرر رهبری شکل می‌گرفت، اما الان یک طرف موازنه به‌هم خورده است.

دعوت کواکبیان برای مناظره

در خبری دیگر مصطفی کواکبیان داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از این تریبون اعلام می‌کنم غیر از دوستان اصلاح‌طلب، همه نامزدهای اصولگرا و مستقل را در هر‌جایی که تعیین می‌کنند حتی قبل از نام‌نویسی، به شکل حضوری و مجازی به مناظره  دعوت می‌کنم. این موضوع را غیرمستقیم به ستادهای آنها گفته‌ایم.‌ حتی محسن رضایی را در توییتر به مناظره دعوت کردم که پاسخی نداد.  

تکذیب ائتلاف میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه

همچنین حسین مرعشی، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، گفت: اصلاح‌طلبان یک جبهه‌ دارای ظرفیت‌های فراوان انسانی هستند و پتانسیل بسیار بالایی دارند. در انتخابات پیش‌رو قرار نیست هیچ ائتلافی میان اصلاح‌طلبان و اصولگرایان میانه‌رو اتفاق بیفتد. وی در گفت‌وگو با «ایلنا» در خصوص فعالیت یک کمیته در دولت با عضویت اسحاق جهانگیری، بیژن زنگنه و محمدجواد ظریف درباره انتخابات و بررسی شرایط کشور، اظهار کرد: تا‌ آنجاکه من مطلع هستم این کمیته هنوز به فعالیت خود ادامه می‌دهد به این علت که نسبت به آینده ایران حساس هستند.

تکذیب حمایت از علی لاریجانی

در خبری دیگر به گزارش «ایسنا» غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران‌سازندگی ایران حمایت خود از علی لاریجانی برای انتخابات ریاست‌جمهوری را تکذیب کرد.