متن پیام‌های رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب مستطاب حجه‌الاسلام والمسلمین آقای سیدحسن نصرالله برادر عزیز دامت‌برکاته

سلام علیکم؛

پیام تسلیت مهربانانه و برادرانه جنابعالی را به‌مناسبت درگذشت تاسف‌بار سردار مجاهد سیدمحمد حجازی رضوان‌الله‌علیه دریافت کردم و از ابراز محبت شما متشکرم. آن مرحوم عمری درحال جهاد فی‌سبیل‌الله گذرانید و درحال جهاد فی‌سبیل‌الله به لقاءالله پیوست، و این سرگذشت مبارک و غبطه‌انگیزی است. رحمت خدا بر او باد. خداوند جنابعالی را در کنف حمایت خود حفظ کند و برکات وجود شما را برای اسلام و مسلمین مستدام بدارد. حقیر همیشه دعاگوی شمایم و به همه برادران حزب‌الله سلام می‌رسانم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

سیدعلی خامنه‌ای/  ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برابر با ۱۴ رمضان‌المبارک ۱۴۴۲

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه دامت‌توفیقاته

سلام علیکم؛

از پیام محبت‌آمیز جنابعالی به‌مناسبت درگذشت سردار مجاهد سیدمحمد حجازی رحمه‌الله‌علیه متشکرم. آن مرحوم با جهاد زندگی کرد و درحال جهاد به لقاءالله پیوست. ما همواره در قضیه فلسطین با برادران مجاهد فلسطینی همدل و همراهیم و خود را در یک سنگر می‌دانیم و از خداوند قادرحکیم نصرت ملت فلسطین را مسالت می‌کنیم. خداوند شما را در این راه پر اجر و پر افتخار کمک فرماید. به برادران در حماس سلام می‌رسانم.

والسلام علیکم و رحمه‌الله

سیدعلی خامنه‌ای/  ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ برابر با ۱۴ رمضان‌المبارک ۱۴۴۲

اعطای نشان درجه یک فتح به فرمانده نیروی زمینی ارتش

همچنین به گزارش ایسنا با پیشنهاد امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و تایید شورای عالی اعطای نشان ستاد کل نیروهای مسلح، با حکم حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا نشان درجه یک فتح به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش اعطا شد. این نشان توسط سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به امیر سرتیپ کیومرث حیدری اعطا شد.