سید‌احسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: با توجه به تعیین تعداد نامزدهای تایید صلاحیت‌شده، طبق پیش‌بینی‌ای که انجام گرفته، سه مناظره زنده تلویزیونی بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری‌خواهیم داشت و جدول پخش آن اعلام خواهد شد.  وی افزود: هر یک از مناظره‌ها حداقل سه ‌ساعت خواهد بود و چنانچه نامزدها مواردی که خلاف قانون است بیان کنند، به نامزد دیگر فرصت داده خواهد شد و ممکن است این زمان از سه ‌ساعت بیشتر شود.

آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات

در خبری دیگر عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور آماده برگزاری انتخابات ۲۸ خرداد ماه است و هیچ مشکلی در جهت اجرای این پروژه مهم ملی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا با تشریح این موضوع که یکی از نگرانی‌های مهم کشور موضوع شیوع بیماری کروناست، گفت: در جلسه روزگذشته آخرین وضعیت بیماری کرونا و آخرین اقداماتی که در ایام این ۲۰ روز تبلیغات و به‌خصوص روز رای‌گیری باید متناسب با شیوه‌نامه‌ها و سیاست‌های ستاد ملی مقابله با کرونا انجام بگیرد، مورد بررسی دقیق قرار گرفت. وزیر کشور گفت: خواهش ما از نامزدها، روسای ستادهایشان در سطح ملی و استانی این است که جشن سیاسی انتخابات را با بی‌مبالاتی به موضوع غم‌انگیزی بعد از انتخابات یعنی شیوع کرونا تبدیل نکنیم.