ممانعت از ورود نماینده مهرعلیزاده به صدا و سیما

در خبری دیگر، صداوسیما مانع از حضور نماینده محسن مهرعلیزاده از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این رسانه شد. به گزارش «ایرنا» علی‌تاجرنیا که قرار بود به‌عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شرکت کند با در‌های بسته صدا و سیما مواجه شد. مسوولان صداوسیما دلیل این مساله را عدم تایید امنیتی تاجرنیا و دستور ستاد انتخابات صداوسیما اعلام کردند.

واکنش تاجرنیا

در همین حال علی تاجرنیا در گفت‌وگو با «ایلنا» گفت: صداوسیما اعلام کرد که محکومان قضایی را دعوت نمی‌کنیم؛ درصورتی‌که طبق قوانین محکومان قضایی می‌توانند کاندیدا هم شوند. تاجرنیا درخصوص جلوگیری صداوسیما از ورود وی به این سازمان برای ضبط گفت‌وگوی ویژه خبری به‌عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده اظهار کرد: فردی که یک کاندیدا به سازمان صداوسیما معرفی می‌کند، بسته به شرایط و اقتضائاتی که دارد فردی از نزدیکان کاندیدا است. با توجه به آشنایی ۲۰ ساله من با آقای مهرعلیزاده ایشان تصمیم گرفتند که من در این نشست حضور پیدا کنم. مشخصات مرا گرفتند و دقایقی قبل از ضبط برنامه اعلام کردند که شما از طریق سیستم ستاد انتخابات صداوسیما مورد تایید قرار نگرفتید.

رئیس کمیته نمایندگان مجلس ستاد رئیسی

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری فارس، طی حکمی سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی به‌عنوان رئیس کمیته نمایندگان مجلس یازدهم ستاد آیت‌الله رئیسی انتخاب شد.

منزل سازمانی محسن رضایی

ازسوی دیگر به گزارش خبرآنلاین، امیدوار رضایی، برادر محسن رضایی در برنامه گفت‌وگو با نماینده نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: برادرم در منزل سازمانی ساکن است و منزل شخصی ندارد و هنوز اجاره پرداخت می‌کند.

افتتاح تلویزیون اینترنتی جلیلی

همچنین سعید جلیلی، کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با عنوان «جهاد و جهش» تلویزیون اینترنتی خود را افتتاح کرد. این تلویزیون بیست‌وچهار ساعته در این شبکه اختصاصی برای هر هفت نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با ابتکار رسانه ملی ایجاد شده است.