ازسوی دیگر سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نیز در صفحه شخصی خود در توییتر با بیان اینکه تا آخر انتخابات در صحنه خواهم بود نوشت: میدان را باز کنید؛ می‌خواهیم ایران جدید بسازیم. این در حالی است که روز گذشته حسین شریعتمداری، مدیرمسوول کیهان در یادداشتی نوشته بود: حضور هر ۵ نامزد جبهه انقلاب در انتخابات و خودداری ۴ تن آنها از کناره‌گیری به نفع نفر پنجم، خطای بزرگی است که دود آن به چشم جبهه انقلاب می‌رود و می‌توان این خطا را با توجه به دامنه اثر نامطلوب و خسارت‌آفرینی که در پی دارد، گناهی نابخشودنی دانست.

عنوان درست سمت همسر زاکانی

از سوی دیگر روابط‌عمومی ستاد زاکانی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در اطلاعیه‌ای سمت مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان تهران برای همسر دکتر زاکانی را تکذیب کرد. به گزارش «ایسنا» در این اطلاعیه آمده است معصومه پاکتچی، «مدیر سابق ساماندهی و نظارت حوزه علمیه خواهران تهران و مشاور مدیر سابق» است.

لغو سفر رئیسی به اصفهان

در خبری دیگر رئیس ستاد مرکزی تبلیغات سید‌ابراهیم رئیسی، نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری در استان اصفهان از لغو شدن سفر این نامزد انتخاباتی به اصفهان خبر داد. به گزارش «ایرنا»، قرار بود سفر انتخاباتی رئیسی به اصفهان امروز انجام شود.  دلیل لغو این سفر، حساسیت این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری نسبت به سلامت عمومی و عدم بروز کوچک‌ترین تهدید برای سلامت مردم اعلام شده است.

سفر قاضی‌زاده هاشمی به سیستان و بلوچستان

در همین حال به گزارش خبرگزاری فارس، احسان سحرخیز، مسوول سفرهاى استانى سیدامیرحسین قاضى‌زاده‌هاشمى از سفر روز گذشته این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری به استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

درخواست جلیلی برای مناظره با روحانی

در خبری دیگر به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید جلیلی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری شنبه شب پس از پایان مناظره سوم گفت: این آمادگی را دارم که با آقای رئیس‌جمهور هم راجع به درستی رویکردها و برنامه خودم و هم درباره نادرستی برنامه‌هایی که در این هشت سال از سوی ایشان دنبال شد مناظره کنم.