مجید ناصری‌نژاد افزود: انتظار ما از آقای قالیباف که در سفر به استان خوزستان وعده حل مشکل آب شرب و ساماندهی آب کشاورزی خوزستان را داد، این بود که امروز (دیروز) با تغییر دستور، جلسه‌ای فوق‌العاده برای حل مشکلات اساسی خوزستان تشکیل دهد، اما چرا این اتفاق رخ نداد؟

او گفت: «باید رئیس دولت در مجلس به خوزستان و مردم کشور جواب بدهد که چرا این بلاها سر کشور آمده، این چه مدیریتی است که من نماینده باید جواب دهم؟ وضع مردم در خوزستان به هم ریخته، دامشان تلف شده و زندگی‌شان از بین رفته و همه چیزشان نابود شده است، چه کسی باید به وضعیت مردم رسیدگی کند؟»

ناصری‌نژاد با بیان اینکه هیات‌رئیسه مجلس باید جلسه فوری برای خوزستان برگزار کند، گفت: «همه مسوولان اجرایی در مجلس باید پاسخگو باشند، قضیه شوخی‌بردار نیست.»

او افزود: «یکی از علل اصلی خاموشی‌ها کم‌آبی است منتها همواره گزارشی تهیه می‌شود که فایده‌ای نداشته و وضع بدتر شده است. نخلستان‌های ما در شادگان، آبادان، خرمشهر، اهواز، دشت آزادگان، شوش و همه شهرستان‌های خوزستان در حال نابودی هستند. باید یک جایی این قصه پر غصه خوزستان خاتمه پیدا کند.»

ناصری‌نژاد ادامه داد: «روسای قوای سه‌گانه و شورای‌عالی امنیت کشور! مشکلات خوزستان را حل کنید، تا کی باید منتظر بحران و مشکلات باشیم که دشمن ورود کند و اغتشاش کند تازه آن زمان به فکر خوزستان بیفتید؛ شما حتی از برگزاری جلسه برای خوزستان دریغ کردید این چه وضعیتی است؟»

نماینده شادگان خاطرنشان کرد: «ما خاضعانه از همه مسوولان کشور به‌خصوص نمایندگان مجلس درخواست می‌کنیم که به داد خوزستان و مردم برسید و ببینید ما چه می‌کشیم. ما در منطقه‌ای زندگی می‌کنیم که یک‌سوم آب کشور را دارد اما بی‌آب هستیم، وضعیت نگران‌کننده است. دشمن پشت سر هم در خوزستان توطئه می‌چینید و به‌دنبال اغتشاش است. البته که مردم خوزستان متدین و انقلابی و عاشق و مدافع ولایت هستند، مسوولان به داد ما برسند.»