به گزارش  خبرگزاری تسنیم، وی افزود: اگر بنا بر این بود که تنها گزارش قرائت شود، این گزارش را از طریق تلویزیون پخش می‌کردید، لذا لازم بود درباره این گزارش موافق و مخالف صحبت کنند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس نیز در پاسخ به تذکر صباغیان گفت: ماده ۲۱۹ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس در رابطه با گزارش تفریغ بودجه است که در این خصوص رئیس دیوان محاسبات یک ساعت زمان دارد که گزارش را در جلسه قرائت کند، لذا در آیین‌نامه نیامده است که مخالف و موافق صحبت کنند.  

وی ادامه داد: بعد از قرائت، این گزارش باید به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارجاع شود و این کمیسیون سه ماه زمان دارد که آن را بررسی کرده و به صحن ارائه کند. البته کمیسیون‌های فرعی که برخی موضوعات به آنها مربوط می‌شود نیز یک ماه زمان دارند که گزارش بررسی‌های خود را به کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات ارائه کنند تا در صحن بررسی شود.

  ایجاد سامانه الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی

در خبری دیگر نمایندگان مجلس بانک‌ها و موسسات اعتباری را موظف کردند در چارچوب دستورالعمل نحوه ثبت الکترونیکی قراردادهای تسهیلات بانکی، سامانه الکترونیکی قراردادهای تسهیلات را با امکان دسترسی هر تسهیلات‌گیرنده به اطلاعات تسهیلات خود ایجاد کند.

  آزمون اخذ پروانه وکالت سالانه برگزار می‌شود

همچنین به گزارش «ایسنا‌»، نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده را مکلف کردند هر سال از طریق سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به برگزاری آزمون اخذ پروانه وکالت اقدام کنند. در ادامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند که ‌دیگر سابقه قضاوت و نمایندگی مجلس جایگزین آزمون وکالت نباشد.