به گفته روح‌الله متفکرآزاد،  رئیس‌جمهور در نامه‌ای مسعود فیاضی را به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش جهت بررسی صلاحیت و رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد. به گفته متفکرآزاد، معرفی‌نامه وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش امروز در مجلس شورای اسلامی اعلام وصول و قرائت می‌شود و جلسه رای اعتماد نیز هفته آینده تشکیل می‌شود. همچنین یوسفی یکی دیگر از اعضای هیات رئیسه مجلس نیز به خبرگزاری مهر گفت: چهارشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش برگزار می‌شود.

  آخرین وضعیت سلامتی وزیر راه

همچنین در خبری دیگر به نقل از «ایلنا» محمدرضا رضایی‌کوچی، رئیس کمیسیون عمران مجلس، درباره احتمال تغییر رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به خاطر بیماری گفت: آقای قاسمی مشکلی ندارد و دارد کار خود را انجام می‌دهد، بیماری ایشان هم قابل کنترل است و بحثی درخصوص تغییر ایشان مطرح نیست.

  لغو نشست کمیسیون آموزش به علت کرونای وزیر علوم

همچنین در خبری دیگر به نقل از «ایلنا» نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس که به سوال از وزیر علوم اختصاص داشت به علت احتمال ابتلای محمدعلی زلفی‌گل به کرونا لغو شد. قرار بود وزیر علوم، برای پاسخگویی به سوال معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور و فیروزه، محمد‌حسن آصفری نماینده مردم اراک، محسن فتحی نماینده مردم سنندج و جلال محمودزاده نماینده مردم محمودزاده نماینده مردم مهاباد در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری حضور می‌یافت.