وی گفت: در برنامه بلندمدت نیز طبیعتا تا زمانی که مجلس شورای اسلامی در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ اظهارنظر نکند و نسبت به سیاست‌های ناظر به حمایت‌های یارانه‌ای در این دو حوزه و شیوه‌اش تصمیم‌گیری نکند، نمی‌توان اظهارنظر کرد و باید منتظر تصمیم‌گیری مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ ماند.

  آزادسازی ارز دارو در دولت مطرح نیست

همچنین در خبری دیگر به نقل از «ایسنا» محمد هاشمی، سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، گفت: آزادسازی ارز ترجیحی بخش دارو در دولت مطرح نیست و پس از تصویب بودجه در مجلس در مورد یارانه دارو تصمیم‌گیری می‌شود. او با اشاره به فضاسازی برخی رسانه‌های بیگانه در مورد اظهارات مشاور رئیس سازمان غذا و دارو در خصوص حذف ارز ترجیحی دارو در لایحه بودجه سال آینده، گفت: متاسفانه این رسانه صحبت‌های ایشان درباره انتقال یارانه ارز ترجیحی دارو به بیمه‌ها و یارانه سلامت در بودجه سال آینده را با عنوان حذف ارز ترجیحی تحریف کرده‌اند. او تاکید کرد: ارز ترجیحی دارو تا پایان امسال با دستور رئیس‌جمهور اختصاص می‌یابد و برای سال آینده، ممکن است پس از تصویب بودجه در مجلس، مابه‌التفاوت ارز دارو به سازمان‌های بیمه‌گر یا به صورت یارانه سلامت منتقل شود.

  پیام‌های تسلیت به سخنگوی دولت

همچنین در‌ خبری دیگر به نقل از خبرگزاری‌های خانه ملت و پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، قالیباف رئیس مجلس، اعضای هیات دولت و برخی از مسوولان در پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به سخنگوی دولت، درگذشت فرزند ایشان را تسلیت گفتند. بنا به اخبار منتشره دختر سه ساله بهادری جهرمی به دلیل بیماری دو روز قبل درگذشت.