در لیست جدید قیمت‌های این خودروساز شاهد افزایش قیمت با میانگین ۱۸/ ۷ درصدی، مصوب شورای رقابت هستیم. قیمت‌های جدید به شرح زیر است: قیمت‌های انواع پژو ۴۰۵ به ترتیب پژو ۴۰۵ بنزینی GLX ۳۲ میلیون و ۹۴۴ هزار تومان، پژو ۴۰۵ دوگانه‌سوز GLX ۳۴ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان، پژو بنزینی GLX با موتور جدید TU۵ ، ۳۵ میلیون و ۱۰۵ هزار تومان، است. گروه ۲۰۶ نیز با افزایش قیمت روبه‌رو بوده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۲، ۳۶ میلیون و ۲۸۶ هزار تومان وپژو ۲۰۶ تیپ ۵، ۴۱ میلیون و ۹۴۲ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار، ۴۲ میلیون و ۷۶۳ هزار تومان اعلام شده است. دیگر محصول گروه پژو، یعنی پژو i۲۰۷ در مدل گیربکس دستی قیمت جدیدش ۴۷ میلیون و ۱۲۸ هزار تومان و برای مدل اتوماتیک این خودرو قیمت، ۵۴ میلیون و ۳۶۱ هزار تومان اعلام شده است. در گروه پژو پارس، پژو پارس سال دوگانه‌سوز، پژو پارس LX با موتور TU۵ و پژو پارس با گیربکس اتوماتیک به ترتیب ۴۰ میلیون و ۷۷۴ هزار تومان، ۴۲ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان، ۴۲ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان و ۵۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت خورده‌اند.

سمند، دیگر محصول گروه ایران‌خودرو با سه مدل سمند LX بنزینی، سمند LX دوگانه‌سوز و سمند سورن در بازار حضور دارد. قیمت این سه محصول به ترتیب، ۳۳ میلیون و ۵۳۵ هزار تومان، ۳۶ میلیون و ۸۲ هزار تومان و ۴۲ میلیون و ۹۴۱ هزار تومان اعلام شده است. گروه تندر ایران‌خودرو شامل ۴ خودرو می‌شود. قیمت تندر ۹۰ ای ۲ معادل ۴۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان،تندر ۹۰ پلاس ۴۲ میلیون، تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک، ۵۳ میلیون و ۹۲۳ هزار تومان و تندر پیکاپ ۳۹ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان به نمایندگی‌ها ابلاغ شده است. دیگر وانت تولید شده گروه ایران‌خودرو، وانت آریسان است که قیمت جدید این وانت، ۳۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان است.

افزایش قیمت محصولات شامل گروه دنا هم شده است. دنا با سه مدل، دنا، دنا پلاس و دنا پلاس توربو شارژ، به ترتیب ۴۶‌میلیون و ۹۸۹ هزار تومان، ۵۳ میلیون و ۲۶۵ هزار تومان و ۵۸‌میلیون تومان قیمت خورده‌اند. قیمت ۳۹ میلیون و ۵۰۹ هزار تومان برای رانا LX اعلام شده است. در بخش محصولات مونتاژی این خودروساز سه خودروی چینی‌هایما S۵،‌هایما S۷ و H۳۰ کراس حاضر هستند. هر سه خودرو با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شوند. قیمت این سه محصول به ترتیب، ۹۸ میلیون و ۶۴۰ هزار تومان، ۱۰۴ میلیون و ۳۱۱ هزار تومان و ۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.