از دیگر سوابق وی می‌توان به مدیریت برنامه‌ریزی راهبردی و بودجه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، معاون سازماندهی و امور پشتیبانی دبیرخانه کمیته پیشبرد بهره‌وری وزارت راه و ترابری و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اشاره کرد. مقیمی ۴۳ ساله تحصیل‌کرده رشته کارشناسی مهندسی صنایع و کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی است.

ظهر دوشنبه هفته پیش بود که علی ربیعی سخنگوی دولت خبر برکناری هاشم یکه‌زارع از مدیرعاملی ایران خودرو را در جمع خبرنگاران اعلام کرد. این برای اولین بار بود خبر برکناری یک مدیرعامل در صنعت خودرو را سخنگوی دولت اعلام می‌کرد، چه آنکه پیش‌تر هیات مدیره خودروسازان عزل مدیران عامل را به اطلاع رسانه‌ها می‌رساند. هرچند ربیعی پس از اعلام برکناری یکه‌زارع، جانشین وی را نیز اعلام کرد و گفت: عباس علی‌آبادی مدیرعامل گروه مپنا به ایران خودرو خواهد رفت. اما گفته شد وی زیر بار این مسوولیت نرفته است. طی این یک هفته اما چند گزینه برای مدیرعاملی ایران خودرو مطرح شد و در نهایت حکم به نام مقیمی خورد.

ایران خودرو در حال حاضر با چالش‌ها و مشکلات زیادی (مانند دیگر خودروسازان کشور) دست و پنجه نرم می‌کند، از جمله مختل شدن تامین قطعات، افت تیراژ، زیان انباشته چند هزار میلیاردی، رشد هزینه‌های تولید، قیمت‌گذاری دستوری، دپوی خودروهای ناقص و همچنین انبوهی از تعهدات معوق. باید منتظر ماند و دید سکاندار جدید ایران خودرو که احتمالا از هماهنگی کامل با وزارت صنعت، معدن و تجارت برخوردار است، با چالش‌های موجود چه خواهد کرد.