کلانتری با اشاره به اینکه ما بین بد و بدتر گیر کرده‌ایم، گفت: خودروسازان می‌گویند به دلیل تحریم‌ها امکان وارد کردن کاتالیست را ندارند. در این شرایط سازمان محیط زیست یا باید خودروسازی را تعطیل کند یا مجوز دهد که خودروها با استانداردهای قبلی تولید شوند. وی با اشاره به فشارهای موجود در دولت و جاهای دیگر مبنی بر اینکه «می‌خواهید به خاطر یورو۵ جلوی تولید خودرو را بگیرید و چند صد هزار نفر را بیکار کنید» تاکید کرد: اگر فقط صرفا محیط زیست مهم باشد من می‌توانم کارخانه‌های خودروسازی را ببندم و تعداد زیادی را بیکار کنم.

کلانتری در نهایت با تاکید بر اینکه سازمان محیط زیست روی ارتقای استاندارد خودروها به یورو۵ ایستاده‌، گفت: امسال فقط به حدود هزار و ۲۰۰ خودروی یورو۴ که سال گذشته تولید شده اما به دست متقاضی نرسیده بودند، مجوز عرضه دادیم؛ این در حالی است که مابقی خودروهای تولیدی طی امسال باید استاندارد یورو۵ را پاس کنند.

اعلام قیمت جدید کوئیک

تسنیم: قیمت جدید کارخانه‌ای خودرو کوئیک آر و کوئیک معمولی در تیرماه ۹۹ اعلام شد. بر این اساس، قیمت کوئیک دنده‌ای ۷۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و کوئیک دنده‌ای دو رنگ (R) سفید-قرمز نیز ۸۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تعیین شده است.