«بهروز غفاری» در جریان بازدید مدیرعامل سایپا از خطوط و سالن‌های تولید شرکت زامیاد، ضمن اشاره به روند افزایش تولید این شرکت، از کسب بیش از نیمی از سهم بازار خودروهای تجاری سبک کشور توسط زامیاد خبر داد. تولید انواع محصولات این شرکت در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی یادآور شد: این شرکت در سال گذشته، ضمن افزایش ۴۳ درصدی تولید نسبت به سال ۹۷ و کسب ۵۱ درصد از سهم بازار خودروهای تجاری سبک و متناسب با آن سهم ۴۷ درصدی از کل بازار خودروهای تجاری کشور، توانست رتبه نخست تولید را در این بخش حفظ کند.

همچنین در این بازدید، «سید جواد سلیمانی» مدیرعامل سایپا افزود: زامیاد به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز تجاری گروه سایپا با بهره‌مندی از نیروی انسانی متخصص و نیز دارا بودن سال‌ها تجربه در ساخت خودروهای با استحکام و توانایی حمل بار مناسب، دارای جایگاهی ویژه در برنامه کلان گروه خودروسازی سایپا در حوزه خودروهای کار است.

وی، افزایش تولید و توسعه سبد محصولات گروه سایپا را از اولویت‌های این گروه در سال «جهش تولید» بیان کرد و گفت: امیدواریم با استفاده درست از امکانات و سرمایه‌های موجود، به سمت تولید بهره ور حرکت کرده و همزمان، با توسعه سبد محصولات به‌عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی حرکت کنیم.