حالا اما به‌واسطه ثبات نسبی نرخ ارز، قیمت‌ها در بازار تا حدودی نزولی شده، این در شرایطی است که قیمت برخی خودروها نیز رشدی اندک یافته است. با این حال به گفته فعالان بازار باز هم رکود بر بازار سایه انداخته است.

آنچه مشخص است به‌دلیل عرضه مناسب خودرو به بازار ازسوی خودروسازان و همچنین ثبات نسبی نرخ ارز قیمت برخی محصولات نزولی شده است.

در این زمینه «ایرنا» در بررسی میدانی خود گزارش داده که در گروه ایران خودرو قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ با افت ۲ میلیون تومانی به ۲۰۲ میلیون تومان، قیمت پژو ۲۰۶ وی هشت با افت ۱۰ میلیون تومانی به ۱۸۵ میلیون تومان، همچنین پژو ۲۰۷ دستی با افت ۲ میلیون تومانی به ۲۳۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ اتوماتیک با کاهش هشت میلیون تومانی به ۳۱۰ میلیون تومان رسیده است. با این حال قیمت سمند ال. ایکس با یک میلیون تومان رشد مواجه شده و از ۱۴۴ میلیون به ۱۴۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین هر دستگاه پراید ۱۱۱ با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ۹۴ میلیون تومان، پراید ۱۳۱ با رشد ۵۰۰ هزار تومانی به ۵/ ۸۱ میلیون تومان، پراید ۱۳۲ با افزایش ۵۰۰ هزار تومانی به ۸۲ میلیون تومان، تیبا صندوق‌دار با رشد یک میلیون تومانی به ۹۷ میلیون تومان، تیبا ۲ بدون تغییر به ۱۰۹ میلیون تومان و ساینا با رشد دو میلیون تومانی ۱۰۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند.