امیر سرتیپ دوم خلبان هادیان، با بیان اینکه صنعت خودرو با همکاری حوزه نظامی به‌دنبال هم‌افزایی است، تصریح کرد: خودروسازان و بخش‌های نظامی و دفاعی ظرفیت‌های زیادی دارند که قطعاً با همکاری مشترک و افزایش تعاملات می‌توانند ضمن استفاده از ظرفیت‌ها، نیازهای یکدیگر را مرتفع کنند.

وی با تاکید بر اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی و همکاری‌های مشترک می‌توان کمیته‌های تخصصی بین گروه خودروسازی سایپا و ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد، افزود: در آینده‌ای نزدیک میزبان مدیران سایپا خواهیم بود تا بتوان درباره همکاری‌های مشترک به تفاهم‌های بیشتری دست پیدا کنیم؛ ما می‌خواهیم تجارب و دستاورد سال‌هایی که کشور تحریم بود را در اختیار سایپا قرار دهیم تا این مجموعه بتواند مسیر رشد و توسعه را با سرعت بیشتری طی کند.

وی ادامه داد: با توجه به فعالیت‌هایی که در این گروه صنعتی صورت گرفته، آینده صنعت خودرو بسیار مناسب و مطلوب خواهد بود و رونمایی از محصولات جدید و تنوع محصولی که صورت گرفته قابل‌تقدیر است.

وی گفت: محصولاتی که قرار است سایپا در آینده‌ای نزدیک تولید کند و هنوز از آن به صورت رسمی رونمایی نشده بیانگر آن است که خودروها با توجه به خواست و سلیقه مردم و حتی قابل‌رقابت با برندهای به نام خواهد بود و این اتفاق بزرگ و مهمی در صنعت خودرو است.

رئیس هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا هم در این دیدار گفت: مهم‌ترین دغدغه صنعت خودرو این است که بتواند در قطعات الکترونیکی و مکانیکی مربوط به خودرو به خودکفایی برسد که به طور قطع با همکاری نیروی هوایی ارتش این مهم محقق خواهد شد.