براساس این گزارش شرکت نیسان همچنین تاکید کرد که با کاهش ۲/ ۲۹ درصدی فروش نسبت به سال قبل از آن و رسیدن به ۳۲/ ۵ تریلیون ین (۶۴/ ۵۰ میلیارد دلار)، ضرر عملیاتی به ۶۳/ ۱۳۱ میلیارد ین (۲۵/ ۱ میلیارد دلار) رسیده است.

نیسان پیش از این پیش‌بینی کرده بود که در سال مالی جاری این شرکت تا مارس ۶۱۵ میلیارد ین (۸۵/ ۵ میلیارد دلار) ضرر خواهد داشت اما اکنون انتظار دارد که ضرر خالص کمتری به ارزش ۵۳۰ میلیارد ین (۰۴/ ۵ میلیارد دلار) داشته باشد و برای دومین سال متوالی در وضعیت قرمز باقی بماند.

این خودروساز همچنین هدف فروش جهانی خود را از ۴ میلیون و ۱۶۵ هزار دستگاه به ۴ میلیون و ۱۵ هزار دستگاه رساند. این هدف اصلاح شده ۶/ ۱۸ درصد کاهش را در مقایسه با سال مالی ۲۰۱۹ نشان می‌دهد. انتظار می‌رود در سال مالی ۲۰۲۰، فروش این شرکت ۱/ ۲۲ درصد کاهش یابد و به ۷/ ۷ تریلیون ین (۲۹/ ۷۳ میلیارد دلار) برسد. در پیش‌بینی قبلی این رقم ۹۴/ ۷ تریلیون ین (۵۷/ ۷۵ میلیارد دلار) عنوان شده بود.

در عین حال، نیسان پیش‌بینی کرد که ۲۰۵ میلیارد ین (۹۵/ ۱ میلیارد دلار) ضرر عملیاتی داشته باشد. ماکوتو اوچیدا، مدیر عامل نیسان گفت: ما تلاش خواهیم کرد تا تاثیر کمبود نیمه‌رسانا را به حداقل برسانیم و در تلاش برای بهبود سودآوری بدون افزایش بیش از حد حجم تولید هستیم.