بر این اساس، در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو، برخلاف روال همیشگی فروش‌های فوق‌العاده که با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰روزه اجرا می‌شوند. این بار ایران‌خودرو قصد دارد محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز را با قیمت قطعی و موعد تحویل ۴۵ روزه عرضه کند. برندگان قرعه‌کشی برای خرید دناپلاس توربو اتوماتیک باید مبلغ ۳۷۰میلیون و ۸۰۰ هزار تومان واریز کنند.

برندگان وانت آریسان نیز ۱۲۰میلیون و ۵۰۰ هزار تومان باید پرداخت کنند. نکته قابل توجه در این فروش این است که در این طرح فروش، طبق مصوبه کمیته خودرو شروط عدم ثبت‌نام در ۴۸ ماه گذشته در ایران‌خودرو و سایپا و همچنین داشتن پلاک انتظامی فعال برای متقاضیان خرید وانت آریسان دوگانه‌سوز اعمال نخواهد شد.

همچنین در چهاردهمین مرحله از فروش فوق‌العاده محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، خودروی دناپلاس توربواتوماتیک نیز طبق روال مرسوم فروش‌های فوق‌العاده با قیمت قطعی و موعد تحویل ۹۰روزه عرضه شده است.

براساس این گزارش موعد تحویل تارا با گیربکس دستی، مهر الی اسفند ۱۴۰۰ و خودروی تارا با گیربکس اتوماتیک بهمن الی اسفند ماه ۱۴۰۰ خواهد بود. قیمت هر دو نوع این خودرو، مطابق با زمان قیمت خودرو در روز تحویل خواهد بود.

متقاضیان برای پیش‌فروش تارا اتوماتیک باید مبلغ ۱۹۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان و برای همین خودرو با گیربکس معمولی ۱۴۳میلیون و ۵۰۰هزار تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند.