به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی با تشریح عرضه خودروهای جدید و رونمایی از محصولات جدید ایران‌خودرو افزود: خودروهای جدیدی که امسال به بازار عرضه خواهند شد شامل تارا با گیربکس دستی و اتوماتیک و رانا پلاس ۶سرعته با سقف شیشه‌ای است. خودروهای جدیدی را که در خانواده پژو هستند با گیربکس دستی و اتوماتیک ارتقا خواهیم داد؛ ضمن اینکه می‌خواهیم خودروهای جدید مانند وانت کار را نیز تولید کنیم.

مدیرعامل ایران‌خودرو با اشاره به برنامه‌های ایران‌خودرو درخصوص تولید وانت‌های سواری ادامه داد: برنامه داریم در آذرماه وانت کار را به تولید انبوه رسانده و عرضه کنیم. وی گفت: بحث خودرو کراس‌اوور را نیز داریم که اکنون مراحل طراحی به پایان رسیده و در حال نهایی کردن آن هستیم.

به گفته مقیمی، عرضه تارا با گیربکس دستی نیز از چند روز آینده انجام خواهد شد و مدل اتوماتیک آن هم بر اساس وعده‌ای که داده‌ شده است تا پایان شهریور به بازار عرضه خواهد شد. مقیمی با اشاره به برنامه ساخت خودروهای سنگین گفت: تولید خودروهای سنگین نسبت به سال گذشته ۲برابر رشد داشته و این مساله درحالی رخ داده است که سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ نیز رشد ۶۷درصدی داشتیم.