ایساکو در سال جاری نیز ﺑﺮ اﺳﺎس آخرین بازنگری دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش، با جهشی چشم‌گیر در شاخص رضایت مشتریان موفق شد، علاوه بر کسب «مقام اول»، «رتبه یک» این حوزه را کسب کند. ایساکو طی یازده سال اخیر همواره با کسب امتیازهایی بین ۷۰ تا ۸۳/ ۹بالاترین امتیاز را بین سایر شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی کشور به‌دست آورده بود و امسال هم با کسب امتیاز ۸۵/ ۳ به‌عنوان اولین و تنها شرکت حوزه خدمات پس از فروش صنعت خودروی کشور به جایگاه «رتبه یک» وارد شد.

در گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد این نکته لحاظ شده است که اﯾﺴﺎﮐﻮ ﺑﺮ اﺳﺎس دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﺷﺮاﯾﻂ و ﺿﻮاﺑﻂ ﺧﺪﻣﺎت ﭘﺲ از ﻓﺮوش در اﻣﺘﯿﺎز «ﺷﺎﺧﺺ ﮐﻞ»، «ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻋﻤﻠﮑﺮد» و «ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۷۵درصد اﻣﺘﯿﺎز ﺿﺮﯾﺐ ﺧﺪﻣﺖ» در ﺣﻮزه ﺧﺪﻣﺎت‌رﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ هفت محصول ایران‌خودرو رﺗﺒﻪ یک شده و در سایر تولیدات نیز مقام اول را به‌دست آورده ‌است.

مهدی مونسان، مدیرعامل ایساکو در این مورد گفت: دو سه سال‌ گذشته به‌دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ و شیوع ویروس کرونا، از بحرانی‌ترین سال‌های صنعت خودروی کشور بوده، اما ایساکو همچنان با هدف قرار دادن افزایش رضایت مشتریان و با استفاده از فناوری روز و بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه و اپلیکیشن اختصاصی، سعی در جلب رضایت مشتریان کرده است.