آئودی به عنوان یک برند از مجموعه برندهای گروه خودروسازی فولکس واگن، یک چهارم از کل سود این گروه را خلق می‌کند. در حال حاضر برندهای زیر چتر گروه خودروسازی آلمانی فولکس واگن عبارتند از: آئودی، سئات، اشکودا، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، پورشه، دوکاتی، اسکانیا و مان.

لامبورگینی، بنتلی و دوکاتی زیرمجموعه برند آئودی به حساب می‌آیند. شواهد هم نشان می‌دهد که این نام‌های دهان پرکن خیلی هم راه به جایی نمی‌برند. با این حال مدیرعامل آئودی در این مصاحبه گفته است: «این برندها بسیار ارزشمند و سودبخش هستند در آینده هم هم‌افزایی بیشتری از آنها را شاهد خواهیم بود. بنابراین به هیچ عنوان هیچ برنامه‌ای برای خلاص شدن از این برندها وجود ندارد.»

با اینکه این گروه خودروسازی و برند آئودی به‌طور کلی همچنان سودآفرین هستند اما آنها هم با بحران تراشه [پردازشگرهای نیمه هادی] دست و پنجه نرم می‌کنند. دوئس مان می‌گوید: «ما در نیمه اول سال ۲۰۲۱، عملکردی قوی داشتیم، اما روند تولید در نیمه دوم ضعیف‌تر خواهد بود. ما واقعا با مشکل رو‌به‌رو هستیم.» این مشکل واقعا جدی است طوری که فرآیند رفع مشکل روزانه ایجاد شده تا میزان خسارت‌های ناشی از کمبود تراشه به حداقل ممکن برسد. خبر بد اینکه قرار نیست تا پایان سال ۲۰۲۱ مشکل کمبود تراشه محو شود.