وی اظهار کرد: ما تا چه زمانی می‌خواهیم از منظر یارانه‌ای حمایت‌های ویژه‌ای را از خودروسازی داخلی داشته باشیم و از سوی دیگر مردم را از بهره‌مندی خودرو‌های پیشرفته محروم کنیم.

این نماینده مجلس با بیان اینکه باید شرکت‌های تولید‌کننده خودرو‌های پیشرفته وارد کشور شده و خط تولید انواع خودرو‌ها در کشور شکل بگیرد، اظهار کرد: براین اساس رویکرد ما باید ارتقای قطعات خودرو‌های داخلی باشد تا از تکنولوژی جهان عقب نمانیم.

عضو کمیسیون «برنامه، بودجه و محاسبات» مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید اجازه واردات برخی خودرو‌ها اعم از کامیون‌ها و اتوبوس‌ها را بدهیم تا قیمت خودرو در داخل تعدیل شود.

این نماینده مجلس با بیان اینکه متاسفانه خودرو در کشور به کالای سرمایه‌ای تبدیل شده است، اظهار کرد: عده‌ای در کشور خودرو می‌خرند تا با آن تجارت کنند، این درحالی است که در دنیا این طور نیست و خودرو کالای مصرفی قلمداد می‌شود.

میرتاج‌الدینی با انتقاد از نحوه تحویل خودرو به مردم گفت: این مساله یک نوع انحصار در خودروسازی است، بنابراین ما باید در حین حمایت از خودروسازی خودمان به صورت مدیریت شده دست به واردات خودرو بزنیم، چرا که این امر می‌تواند قیمت خودرو‌های داخلی را کاهش دهد.