یکی از این شرکت‌های ژاپنی فعال در تیونینگ خودروها، ویل ساید است که توسط هیرونائو یوکوماکو بنا گذاشته شده که همچنان به کار خود ادامه می‌دهد. شهرت «هیرونائو یوکوماکو» و «ویل ساید» بیشتر به خاطر حضور در سری فیلم‌های «سریع و خشن»‌ است که امسال شماره ۹ آن هم به روی پرده سینماها رفت. اما «ویل ساید» پیش از حضور در فیلم سریع و خشن هم نشانه‌هایی از استعداد خود را به نمایش گذاشته بود برای مثال در سال ۱۹۹۱ موفق به دریافت جایزه بهترین تیونینگ در نمایشگاه خودروی توکیو شده بود. یعنی یک دهه پیش از حضور در فیلم سینمایی سریع و خشن.

حالا هم وب‌سایت خودرویی کاراسکوپس خبر داده است که یوکوماکو «کیت بدنه» جدیدی برای تویوتا سوپرا تدارک دیده که در نمایشگاه خودروی توکیو در معرض نمایش قرار می‌دهد. این کیت بدنه هم نشان می‌دهد که مدیرعامل ویل ساید هنوز تب و تاب خیره کردن چشم‌ها را از دست نداده است.

این خبر شاید بیشتر برای هواداران فیلم سریع و خشن جذابیت داشته باشد. طرفداران نمایشگاه توکیو اتو سالن بیشتر به دنبال تماشای خودروهای لاکچری و تیونینگ‌های خودرو هستند. به همین دلیل است که کیت بدنه ویل ساید، تغییرات مورد علاقه جوانان را روی تویوتا سوپرا ایجاد کرده است. با این کیت بدنه، تویوتا سوپرا خشمگین‌تر و خشن‌تر به نظر می‌رسد.