متقاضیان چه آنهایی که در طرح پیش‌فروش شرکت می‌کنند و چه آنهایی که در مشارکت در تولید حضور دارند در صورت انتخاب شدن باید برای شاهین حدود ۱۷۱‌میلیون و ۹۰۰‌هزار تومان واریز کنند. متقاضیان کوییک باید حدود ۸۳‌میلیون تومان برای شرکت در این طرح فروش پرداخت کنند. برای شرکت در قرعه‌کشی ساینا نیز حدود ۸۳‌میلیون و ۸۰۰‌هزار تومان نیاز است.

مشتریان کوییک R (دو رنگ) حدود ۸۷‌میلیون و ۸۵۰هزار تومان در صورت انتخاب شدن نیاز دارند و برای کوییک S نیز مبلغ ۹۱‌میلیون و ۱۴۰‌هزار تومان باید در دسترس باشد. وانت پراید هم در هر دو طرح فروش با پیش‌پرداخت ۷۳‌میلیون و ۴۵۰‌هزار تومانی حاضر است. محصولات عرضه شده در این دو طرح یکسان است. تنها تفاوت میان این دو طرح زمان تحویل خودروهای عرضه شده است. سایپایی‌ها محصولات طرح پیش‌فروش را در بازه خرداد تا مرداد ماه ۱۴۰۱ تحویل می‌دهند اما شرکت‌کنندگان در طرح مشارکت در تولید در صورت انتخاب شدن، خودروهای خود را در بازه زمانی بهمن و اسفند سال آینده دریافت می‌کنند.

غول نارنجی جاده مخصوص برای افرادی که در طرح مشارکت در تولید شرکت می‌کنند نیز سود مشارکت در نظر گرفته است. تمام محصولات عرضه شده در این طرح سود مشارکت ۱۰‌درصدی دارند. متقاضیان از ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه مورخ ۱۶ دی ماه سال‌جاری (به مدت ۲ روز) به صورت ۲۴ ساعته می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت‌نام (شرکت در قرعه‌کشی) اقدام کنند.