در این لیست، سمند و سورن‌پلاس ایران‌خودروی تبریز، پژو پارس و پژو ۴۰۵ ایران‌خودروی خراسان، پژو پارس ایران‌خودروی مازندران و پژو پارس ایران‌خودروی فارس نیز همگی ۳ ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین تارای ایران‌خودرو و شاهین سایپا موفق به کسب ۴ ستاره کیفی شدند. در سطح قیمتی ۵ نیز کوییک سایپا ۴ ستاره به دست آورد. در این سطح قیمتی، کوییکR پارس خودرو، تیبا ۲ سایپا، ساینا و همچنین تیبای تولید سایت کاشان، ۳ ستاره کیفی به دست آورده‌اند، همچنین کوییک‌های تولیدی در سایپا و پارس‌خودرو ۴ ستاره شدند.

اما در بخش کامیونت، کامیونت‌های ایسوزو تولید بهمن‌دیزل موفق به کسب ۵ ستاره کامل کیفی شدند. کامیونت شیلر بهمن‌دیزل نیز به همراه کامیونت الوند سایپادیزل ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند. همچنین کامیونت FAW شرکت سیباموتور ۴ ستاره کیفی به دست آورد. در بخش کامیون نیز ایسوزوی بهمن‌دیزل ۵ ستاره کامل کیفی به دست آورد و کامیون بنز WH ایران‌خودرودیزل هم ۳ستاره شد. از سوی دیگر، کامیون FAW از تولیدات شرکت سیباموتور موفق شد ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

اما در بخش کشنده‌‌‌، مدل FAW سیباموتور و کشنده نیوفوتون ایران‌خودرودیزل هم ۴ ستاره‌ای شدند. در این بخش، کشنده سیتراک C۷ متعلق به شرکت پیلسان نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد و کشنده دیما متعلق به دیمادیزل و کشنده آریا دیزل ۴ ستاره به دست آوردند. در بخش مینی‌بوس، مدل پگاسوس شرکت بهمن‌دیزل ۳ ستاره کیفی به دست آورد و ون مسافری وانا از تولیدات ایران‌خودرودیزل نیز ۴ ستاره کیفی را از آن خود کرد. همچنین ون مسافری هیوندای سروش‌دیزل‌مبنا نیز ۴ ستاره به نام خود ثبت کرد. در بخش اتوبوس شهری نیز اتوبوس شهری ATROS تولید شرکت ایران‌خودرودیزل ۴ ستاره کیفی را به دست آورد.

اما در بخش وانت و در لیست قیمتی ۲، وانت‌های کارآ ۲۰۰۰ تک کابین تیپ ۳ و وانت کارآ ۲۰۰۰ دو کابین تیپ ۳ از تولیدات شرکت بهمن‌موتور و وانت پراید سایپا هم موفق به کسب ۳ ستاره کیفی شده‌‌‌اند. همچنین وانت‌‌‌های نیسان تک‌سوز آپشنال و نیسان دوگانه‌سوز آپشنال از محصولات شرکت زامیاد هرکدام یک ستاره کیفی به دست آوردند و وانت پادرا پلاس شرکت زامیاد نیز توانست ۳ ستاره کیفی به دست آورد.  در لیست قیمتی یک گروه وانت نیز وانت نیوپیکاپ فوتون دیزلی ایران‌خودرودیزل به همراه وانت تولیدی شرکت کرمان موتور، ۴ ستاره کیفی را از آن خود کردند و وانت پیکاپ شرکت سروش‌دیزل‌مبنا نیز ۳ ستاره کیفی به دست آورد.