در مجموع ۱۰ماه سال‌جاری ۳۸۱‌هزار و ۳۲۱ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو تولید و برای ۳۶۴‌هزار دستگاه خودرو فاکتور فروش صادر شده است.

از مجموع تولیدات گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو طی مدت مذکور سال‌جاری ۲۵۴‌هزار و ۸۷۵ دستگاه از محصولات خانواده پژو (به‌‌‌جز پژو ۲۰۰۸) تولید شده و ۲۵۰‌هزار و ۳۷۰ دستگاه از این خودرو فروخته شده است؛ همچنین ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ تولیدی ایران‌‌‌خودرو است که همه ۱۰۳ دستگاه آن فروخته شده است. پس از پژوها، ایران‌‌‌خودرو ۴۱‌هزار و ۹۴۰ دستگاه از محصولات خانواده سمند در ۱۰ ماه ابتدایی ۱۴۰۰ تولید کرده و برای ۴۲‌هزار و ۷۵ دستگاه از این محصولات فاکتور فروش صادر کرده است.

همچنین در این مدت، ۴۲‌هزار و ۴۹۹ دستگاه دنا، ۲۹‌هزار و ۳۶۶ دستگاه رانا و ۷۰۵۹ دستگاه تارا در مجموعه گروه صنعتی ایران‌‌‌خودرو تولید شده است. در این مدت همچنین به ترتیب ۳۶‌هزار و ۷۲۳ دستگاه دنا، ۲۲‌هزار و ۷۲۳ دستگاه رانا و ۶۴۰۱ دستگاه تارا فروخته شده است.  ایران‌خودرو در محصولات مونتاژی نیز در ۱۰ ماه امسال، تولید ۵۴۶۶ دستگاه هایما و همان‌طور که اشاره شد ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ را ثبت کرده است که به ترتیب ۵۵۹۸ دستگاه هایما و ۱۰۳ دستگاه پژو ۲۰۰۸ فروخته است. همان‌طور که در گزارش‌های قبلی نیز عنوان شده است، از تولیدهای مونتاژی پیشین این گروه صنعتی، ۳دستگاه تندر (L۹۰) و ۲دستگاه دانگ‌‌‌فنگ در آمار فروش این گروه خودروسازی طی ۱۰ ماه ۱۴۰۰ ثبت شده است. ایران‌‌‌خودرو پس از گذشت ۸ماه از سال‌جاری که تولید وانت آریسان نداشت، از آذر ماه امسال مجددا وانت آریسان را به سبد محصولات خود برگردانده است. این خودروساز در دی ماه نیز یک دستگاه دیگر وانت آریسان تولید کرده و براین اساس آمار تولید این خودرو در سال ۱۴۰۰ را به ۱۳ دستگاه رساند.  اما متاسفانه از ۱۳ دستگاه وانت آریسان تولیدی در ۲ماه آذر و دی، ایران‌‌‌خودرو قادر به تجاری‌‌‌سازی بیش از ۳دستگاه از این خودرو نبوده است؛ این در حالی است که مدیران ایران‌‌‌خودرو وعده تولید و عرضه ۵۰۰۰ دستگاه وانت آریسان تا پایان سال‌جاری داده بودند اما آن‌طور که از شواهد امر پیداست، بعید است این وعده محقق شود.  حال به سراغ سایپا می‌رویم. در گروه خودروسازی سایپا نیز در طول ۱۰ ماه سال‌جاری ۲۷۷‌هزار و ۴۱۲ دستگاه خودرو تولید شده است که از این میزان به ترتیب ۲۰‌هزار و ۳۷۹ دستگاه سهم وانت‌‌‌های سایپا، ۲۳۸‌هزار و ۵۸۸ دستگاه سهم خانواده تیبا، ۱۳۰ دستگاه سهم آریو s۳۰۰ و ۱۸‌هزار و ۳۱۵ دستگاه سهم شاهین بوده است.  طبق آمار، گروه خودروسازی سایپا در محصولات خانواده پراید با توجه به توقف انواع پرایدها تنها تولید وانت پراید (سایپا ۱۵۱) داشته است که طی ۱۰ ماه نخست امسال برای ۲۰‌هزار و ۵۵۵ دستگاه از این محصول (تولیدات پیش‌تر که ناقص مانده بودند، تکمیل و تجاری شده‌‌‌اند) فاکتور فروش صادر کرده است. همچنین از ابتدای امسال تا پایان دی ماه، ۲۲۸‌هزار و ۳۶۶ دستگاه از محصولات خانواده تیبا و ۱۸‌هزار و ۷۰۲ دستگاه شاهین را تجاری‌‌‌سازی و برایشان صورت مالی ثبت کرده است.  این خودروساز همچنین ۵۸ دستگاه از محصولات پراید سواری، ۳دستگاه آریو، ۳۶۲ دستگاه چانگان و یک دستگاه سراتو (پرایدها، سراتو و چانگان‌‌‌ها مربوط به تولیدهای قبل از سال ۱۴۰۰ است) طی ۱۰ ماه امسال در آمار فروش خود ثبت کرده است.  به این ترتیب، طبق آمار گروه خودروسازی سایپا در مجموع ۱۰ ماه امسال برای ۲۶۸‌هزار و ۷۸ دستگاه خودرو، فاکتور فروش صادر کرده است.