در این بین به بررسی ۳ سهم از لیدرهای این صنعت می‌پردازیم.

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با نماد کچاد در خرداد معاملات پرحجمی داشت و این افزایش تقاضا باعث شد که این نماد جزو نمادهای معاملاتی با بیشترین ورود نقدینگی باشد و در این چند روز بیشترین تاثیر را در شاخص داشت.

قیمت سهم در حوالی ۱۳۶۰ تومان با قدرت از سقف کانال صعودی عبور کرد و تا خط میانی کانال بسط یافته، محدوده ۲۰۰۰ تومان رشد کرد.

در صورتی که قیمت از محدوده ۲۰۰۰ تومان بتواند عبور کند هدف بعدی قیمت سقف کانال بسط یافته محدوده ۴۰۰۰ تا ۴۱۰۰ تومان است و از طرفی قیمت نباید زیر ۱۳۶۰ تومان بیاید.

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با نماد کگل هم جزو لیدر‌های این صنعت است و با مقایسه با کچاد کندتر حرکت می‌کند.

با توجه به افزایش سرمایه از آورده حق تقدم کگل نماد حکگل‌ با خود سهم اختلاف ۲۰ درصدی دارد و از طرفی با توجه به نمودار قیمت ـ زمان نماد کگل و تحلیل تکنیکال قیمت از سقف تاریخی محدوده ۱۶۰۰ تا ۱۶۰۰ تومان عبور کرده است در صورتی که قیمت بتواند بالای این محدوده تثبیت شود هدف بعدی قیمت محدوده ۲۵۰۰ الی ۲۶۰۰ تومان است.

شرکت توسعه معادن و فلزات با نماد ومعادن یک شرکت سرمایه‌گذاری است و زیر مجموعه‌های آن رشد خوبی را تجربه کرده است و با توجه به نمودار این شرکت اگر قیمت از هدف اول و مقاومت ۱۴۵۰ عبور کند و بالای آن تثبیت شود هدف بعدی در میان مدت ۲۳۰۰ تا ۲۴۰۰ تومان و در بلندمدت می‌تواند تا ۴۰۰۰ تا ۴۴۰۰ تومان هم رشد کند.