صعود در پس یک اصلاح

کهمدا (شیشه‌ همدان‌)

در نمودار قیمتی یک‌ساله سهم شیشه همدان (کهمدا)، شاهد شکست سقف کانال صعودی و عقبگرد به سقف شکسته شده هستیم که به نظر با شکست خط روند مقاومتی حوالی قیمت ۴هزار و ۳۸۰ تومان شاهد گام صعودی تا سقف کانال صعودی بعدی یعنی هدف قیمتی حدودی ۶هزار و ۷۵۰ تومان خواهیم بود.

کسرا (سرامیک‌های‌صنعتی‌اردکان)

یکی از نماد‌های گروه کانی‌های غیرفلزی که شناوری بسیار بالایی نزدیک به ۸۳درصد دارد، سهم سرامیک‌های صنعتی اردکان با نماد کسرا است. در نمودار قیمتی بلندمدت سهم به نظر هدف ۸هزار تومان با دید سرمایه‌گذاری یک ساله قابل دسترس است. با توجه به وضعیت بنیادی شرکت و تحولات مثبت به نظر اصلاح‌های این سهم مقطعی باشد و به رشد آن در سال ۱۳۹۹ می‌توان خوش‌بین بود.

کاذر (فرآورده‌های‌نسوزآذر)

فرآورده‌های نسوزآذر (کاذر) در دو سال اخیر دچار تحولات بنیادین بسیار خوبی شده است که این تحولات کاملا در نمودار قیمتی این سهم و رشد بالای ۲۰ برابری این سهم طی ۲ سال اخیر مشهود است. در نمودار قیمتی یک‌ساله اخیر سهم همواره روی خط روند حمایتی در حال حرکت بوده است که به نظر می‌رسد از همین حوالی ۴هزار و ۱۲۰ تومان با حد ضرر ۳هزار و ۶۰۰ تومان بار دیگر شاهد رشد قیمتی سهم در کوتاه‌مدت تا حوالی قیمتی ۵هزار و ۸۰۰ تومان باشیم.