از لحاظ میانگین‌های متحرک نیز هر سه میانگین متحرک کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت شرایط مطلوبی دارند که نشان از پتانسیل بالای سهم جهت رشد خواهد بود.در بررسی وضعیت تکنیکال سه سهم این گروه یعنی چکاپا، چکاوه و چکارن نیز نکات زیر قابل ذکر است.

چکاپا: با توجه به افزایش سرمایه نسبتا سنگینی که چندی پیش داشت پتانسیل پر کردن فاصله خود را در چارت تعدیل نشده دارد و بر این اساس هدف سهم را می‌توان در میان‌مدت محدوده 2400 تومان یعنی 100 درصد بالاتر از قیمت فعلی دانست. در چارت تعدیل شده این سهم از سقف کانال صعودی خود عبور کرده و فعلا مسیر همواری پیش روی خود دارد.

چکاوه: این نماد در نمودار خود درگیر سقف کانال صعودی خود است. این سقف حکم مقاومت داشته و می‌تواند در محدوده 7 هزار تومان سد راه حرکت صعودی سهم شود. صد البته درصورت عبور از این ناحیه قدرت حرکت صعودی سهم دو‌چندان خواهد شد.

چکارن:  این نماد نیز با توجه به افزایش سرمایه سنگین خود در چارت تعدیل نشده با فاصله بزرگی مواجه است که بعید است به‌زودی بتواند این فاصله چند صددرصدی را پر کند اما در نمودار تعدیل‌شده شاهد کانال صعودی بلندمدت خوبی در سهم هستیم که مقاومت مهم 1700 تومان را برای سهم تداعی می‌کند و انتظار می‌رود تا این محدوده سهم بی‌دغدغه به حرکت خود ادامه دهد. حد ضرر این سهم را باید محدوده هزار تومان در نظر گرفت.