در نتیجه  سقف کانال بسط یافته بود که با توجه به نمودار به هر دو هدف رسید و از طرفی وقتی شاخص به سقف کانال بسط‌یافته یعنی به حوالی ۴۶۲۵۰۰ واحد رسید بین دو قله مجاور،  واگرایی منفی تشکیل شد که نشان‌دهنده این موضوع بود که به انتهای این روند صعودی پرقدرت رسیده است. همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنیم شاخص مدت‌ها روی یک خط روند صعودی در حال حرکت بود و پس از رسیدن شاخص به محدوده مقاومتی۴۶۲۵۰۰ واحد و تشکیل واگرایی منفی وارد یک اصلاح شد و این خط روند صعودی را بعد از مدتها شکست. به‌نظر می‌رسد این اصلاح تا خط میانی کانال ادامه داشته باشد و مهم‌ترین محدوده حمایتی۳۵۰هزار تا ۳۶۰هزار  واحد است و مادامی که شاخص از سقف قبلی عبور نکند روند صعودی شکل‌نخواهد گرفت.

شرکت کویرتایر با نماد پکویر

قیمت در یک روند صعودی قرار داشت که پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۳۵۰۰ تومان وارد اصلاح شد و در این مسیر اصلاحی دو محدوده حمایتی وجود دارد. اولین محدوده حمایتی ۲۶۰۰ تا ۲۷۰۰ تومان است و اگر قیمت از این ناحیه مقاومتی عبور کند؛  ناحیه حمایتی بعدی بین ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ تومان است.  در صورت واکنش مثبت به هرکدام از محدوده‌ها، قیمت می‌تواند دوباره تا سقف قبلی رشد کند اما با توجه به نمودار شاخص این صنعت به‌نظر می‌آید اصلاح تا محدوده حمایتی دوم ادامه داشته باشد. در حال حاضر روند این سهم اصلاحی است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر ۲هزار تومان است.

گروه صنعتی بارز با نماد پکرمان

با توجه به شاخص این صنعت قیمت پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۴هزار تومان وارد اصلاح شد و به محدوده‌های حمایتی هم واکنشی نداد و اگر به محدوده حمایتی ۳۲۰۰ تا ۳۰۰۰ تومان هم واکنش ندهد، قیمت تا ۲۷۰۰ تا ۲۸۰۰ تومان هم می‌تواند اصلاح شود. در حال حاضر روند این سهم اصلاحی است و حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر ۲۷۰۰ تومان است.