تاثیرگذارترین نمادها در این شاخص فارس، تاپیکو و پارسان هستند. دلیل اصلی رشد این هلدینگ‌ها و به تبع آن رشد شاخص گروه شیمیایی افزایش نرخ دلار برای شرکت پتروشیمی حاضر در این گروه است. اکنون این شاخص به محدوده مقاومتی تراز فیبوناچی ۱۰۲ هزار واحدی نزدیک شده است که به نظر با استراحت مقطعی و برگزاری مجامع شرکت‌های بزرگ حاضر در این گروه، بعد از آن هدف ۱۳۳ هزار واحد را خواهد داشت.

شپارس

حرکت سهم فعلا بر روی خط روند صعودی چهار ماهه است که با هر بار نزدیک شدن به آن توانسته است رشد ۵۰ تا ۶۰ درصدی را تجربه کند. طی روز‌های اخیر بار دیگر به این خط روند صعودی واکنش نشان داده است که می‌تواند از محدوده ۳هزار تا ۳هزارو۲۰۰ تومان به سمت هدف ۴هزار و۶۰۰ تومان حرکت کند. حد ضرر برای این تحلیل تثبیت قیمت پایانی کمتر از ۳هزار تومان است.

شوینده

سهام این شرکت پس از رشد ۸۰ درصدی که از بهمن‌ماه سال قبل تا اوایل فروردین تجربه کرد وارد فاز استراحتی و نوسانی شده است. سهم در کانال صعودی کوتاه‌مدتی در حال نوسان است که به نظر هدف ۷۳۰۰ تا ۷۵۰۰ تومانی را دارد. مهمترین حمایت برای آن کف کانال صعودی یعنی محدوده ۵هزار تومان خواهد بود.

شپاکسا

حرکت این سهم در چند ماه اخیر درون کانال صعودی کوتاه‌مدتی بوده است. پس از رشد اخیر وارد فاز استراحتی شده که به نظر با شکست محدوده مقاومتی ۵۱۰۰ تومان می‌تواند در میان‌مدت به سمت هدف ۹۵۰۰ تا ۱۰هزار تومان پیشروی کند. محدوده حمایتی مناسب برای این سهم حوالی ۴۵۰۰ تومان است.