«وپترو» به مجمع رفت

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی با ارائه کارنامه عملکرد متفاوت و جهش سودآوری مدیران این شرکت به مجمع برگزار شد. مدیرعامل «وپترو» با اشاره به اقدامات انجام شده خاطرنشان کرد: فروش تلفیقی «وپترو» از ۱۷۰۰ میلیارد تومان در پایان اردیبهشت ماه سال ۹۸ به ۲۴۰۰ میلیارد تومان در پایان سال مالی منتهی به اردیبهشت امسال افزایش یافت. همچنین در این دوره سود خالص تلفیقی از زیان ۴۰ میلیارد‌تومانی سال گذشته به ۳۳۰ میلیارد تومان رسیده که در مجموع رشد ۳۷۰ میلیارد تومانی را نشان می‌دهد.


 

تعمیرات دوره‌ای پالایش نفت تهران

گروه شرکت‌ها: تعمیرات دوره‌ای توربین‌های گازی شرکت پالایش نفت تهران، ضمن رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی، با تامین قطعات ساخت داخل و بهترین کیفیت انجام شد.

رئیس نیروگاه شماره 3 شرکت پالایش نفت تهران با اعلام این خبر گفت: نیروگاه شماره 3 با ظرفیت عملیاتی مازاد بر تولید جهت توسعه طرح‌های آتی و فعلی شرکت، می‌تواند پشتوانه قابل اطمینانی برای شرکت باشد. توربین‌های گازی از ارزشمندترین تجهیزات پالاشگاه محسوب می‌شوند. از این‌رو بازدید روزانه و انجام تعمیرات اساسی به‌موقع آن همواره مدنظر قرار دارد.


 

 فولاد چادرملو فراتر از برنامه

گروه شرکت‌ها: شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در تولید فولاد خود فراتر از برنامه پیش‌بینی شده عمل کرده است.این شرکت بیش از ۳۲۸ هزار و ۱۴۸ هزارتن فولاد تولید کرده که معادل ۲۶۷ هزار و ۷۶۶ تن آن به فروش رسیده است.این  شرکت در تیر ماه امسال با فروش بیش از ۱۰ هزارمیلیارد ریال محصولات خود، بیش از ۲۸ درصد رشد نسبت به خرداد ماه سال جاری داشته است همچنین میزان فروش ۴ ماهه نخست امسال آن معادل ۳۴ هزارو ۷۱۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.


 

برگزاری مجمع شرکت نفت سپاهان

گروه شرکت‌ها: مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت نفت سپاهان دوشنبه در محل هتل سیمرغ تهران برگزار شد.  در این مجمع که ریاست آن را دکتر بنی‌شریف بر عهده داشت عملکرد شرکت در سال مالی گذشته مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت با تصویب صورت‌های مالی و همچنین پرداخت 75 تومان سود نقدی به ازای هر سهم به کار خود پایان داد. مهندس اسدی مدیر‌عامل شرکت نیز در این مجمع طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های آتی شرکت به سوالات مطرح شده پاسخ گفت.