قثابت: سهم پس از رشد حدودا ۱۰۰ درصدی که در خردادماه امسال تجربه کرد؛ وارد الگوی استراحتی شد. با کامل شدن الگوی پرچم، شکست مقاومت و فاز صعودی بعدی سهم آغاز شد، اهداف سهم در کوتاه‌مدت به نظر ۱۷هزار و ۲۱هزار تومان است. در صورت اصلاح سهم، هر منفی در قیمت سهم پولبک به سقف قیمتی شکسته شده حوالی ۱۲۵۰۰ تومان خواهد بود.

قهکمت: شرکت قند هگمتان که در سال جدید بازدهی بالای ۱۰۰ درصد را ثبت کرده پس از ریزش و اصلاح قیمتی از سقف ۵۴۲۰ تومان تا محدوده ۴۵۰۰ تومان دوباره توانسته فاز حرکت صعودی خوبی را شروع کند. معاملات چند روز اخیر سهم با عبور از سقف و مقاومت تاریخی سهم همراه بوده است. تنها نکته‌ای که شاید هنوز این شکست را تایید نکند؛ حجمی است که در این شکست بوده است. به هر حال با شکست این سطح طی روز‌های آینده هدف سهم در کوتاه مدت ۷۴۰۰ و ۹هزار تومان خواهد بود.

قشیر: بدون شک یکی از سهم‌های گروه قند و شکر که از سایر همگروه‌های خود در رشد هفته‌های اخیر جا مانده سهم قشیر است. سهم کف حمایتی معتبری در حوالی ۳۶۰۰ تومان ساخته است. همچنین در وضعیت اندیکاتور RSI هم این سهم در نقطه حمایتی خوبی قرار دارد. در صورت از دست ندادن این حمایت معتبر هدف کوتاه مدتی سهم می‌تواند ۷۷۰۰ تومان باشد. لازم به ذکر است سهم اکنون به علت برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه متوقف شده و بازگشایی سهم و گپ قیمتی باید در نمودار قیمتی اعمال شود.