همچنین براساس دستورالعمل تناوب در امواج اصلاحی به دلیل اینکه اصلاح موج ۲ اصلی به‌صورت سطحی شکل گرفته است. اصلاح موج ۴ اصلی که اکنون در گام اول آن هستیم به‌صورت شارپی و قیمتی پیش‌بینی می‌شود. انتظار می‌رود این شاخص با رسیدن به حمایت‌های خوب خود در محدوده تنش سبز رنگ مشخص شده و کلاستر مشکی رنگ گام ریزشی این اصلاح را تمام کند و برگشتی به‌صورت بی موج یا ایکس موج یا شروع روند انگیزشی بعدی را در موج ۵ اصلی داشته باشیم. در بلند‌مدت نیز برای هدف موج ۵ اصلی محدوده ۶۰۰ هزار واحد در دسترس است.

وامید:‌ گام C ریزشی از اصلاح پهنه بی‌موج قوی خود را تا حدوده 3800 تومان کامل می‌کند. سپس در موج (5) اصلی خود به سمت محدوده 8500 تومان می‌رود.

شستا: حمایت موج 4 از یک درجه پایین تر قبلی و کلاستر قیمتی برای موج 4 اصلی را در محدوده 4500 تومان دارد، انتظار می‌رود دوره ریزشی اصلاح در این محدوده‌ها تمام شود و طی چند روز آینده بازگشتی در موج B داشته باشد. ولی شروع‌کننده روند شتاب‌دار بعدی نیست و در این محدوده‌ها برای چند هفته باید اصلاح زمانی داشته باشد.

وصندوق: گام ریزشی فعلی خود را تا محدوده 1950 تومان تکمیل می‌کند. بعد از آن دو سناریو محتمل است؛ یا اصلاح در قالب یک پهنه کامل شده و روند انگیزشی بعدی به سمت محدوده 4200 تومان شروع می‌شود، یا در سناریو ی موجی دیگر برای یک الی دو هفته دیگر بین 1950 تا 2600 قیمت محدوده ساید قیمتی را تشکیل می‌دهد و سپس به سمت محدوده 4200 تومان می‌رود.