با این حال از ابتدای سال جاری این رابطه به واسطه هجوم نقدینگی به بازار سرمایه نقض شد و وغدیر ۷۲ میلیارد سهمی با افزایش قیمت دور از انتظار مواجه شد. این افزایش سبب شد تا قیمت «وغدیر» که در بازار سهام شناوری ۲۵ درصدی دارد از ۴۴۹ تومان تا ۲۶۰۱ تومان رشد کند. رشد یاد شده که تا تاریخ ۲۰ مردادماه سال جاری حاصل شد، بازدهی ۴۷۹ درصدی را برای این نماد به ارمغان آورد که در مقایسه با بسیاری از نمادهای بازار رقمی قابل توجه را شامل می‌شود. با این حال افت قیمت این سهم در پایان معاملات روز گذشته به سطح ۱۶۰۸ تومان سبب شد تا بازده این هلدینگ به ۲۵۸ درصد کاهش پیدا کند. بر این اساس «وغدیر» در حالی معاملات روز گذشته را به پایان رساند که بازده یک ساله آن به ۵۴۳ درصد رسیده است.

بررسی معاملات نماد یاد شده حاکی از میانگین معاملات روزانه ۸۲/ ۱۵۹ میلیون سهم طی یک ماه گذشته است که ارزشی برابر با ۳۰۲ میلیارد تومان دارد. این در حالی است که معاملات روزانه و ارزش آن برای «وغدیر» طی یک روز گذشته به ترتیب ۳۲۲ میلیون سهم و ۵۱۷ میلیارد تومان بوده است. بررسی معاملات روز گذشته نشانگر آن است که ۸۷ درصد از خرید در این نماد به حقوقی‌ها اختصاص داشته است. این اقدام پس از آن صورت می‌گیرد که طی ۱۱ روز گذشته «وغدیر» در کف قیمت روزانه داد و ستد شد.

نسبت‌های قیمتی در این نماد موید آن است که کاهش قیمت روزهای اخیر سبب شده تا ضریب قیمت به خالص ارزش دارایی‌ها در «وغدیر» پس از مدت‌ها به زیر یک واحد بازگردد. همچنین نسبت قیمت به ارزش دفتری در حدود ۱۳/ ۹ درصد ثبت شده است که در مقایسه با رقم ۶۱/ ۱۰ واحدی بازار به نسبت بهتر است. با این حال نسبت قیمت به درآمد عملیاتی با ضریب ۲۳ واحدی اگرچه از صنعت کمتر است با این حال نسبت به میانگین ۴۲/ ۷ واحدی بازار اختلافی قابل توجه را به نمایش می‌گذارد.