داده گستر عصر نوین (های وب)

سهم «های‌وب» در بازه کوتاه مدتی درون کانال صعودی در حال نوسان است. معمولا ریزش‌های سهم سریع‌تر از رشد سهم بوده و بار دیگر سهم به محدوده کف کانال صعودی رسیده که می‌تواند در محدوده ۳۱۰۰ تا ۳۴۰۰ تومان حمایت شود. در صورت واکنش مثبت و برگشت سهم از این محدوده هدف سقف کانال صعودی، حوالی ۶۱۰۰ تومان خواهد بود. حد ضرر در این تحلیل تثبیت قیمت پایانی زیر ۳هزار تومان است.

آتیه داده پرداز(اپرداز)

پس از رشد تقریبا ۶۰ درصدی که سهم در ماه گذشته تجربه کرد وارد فاز اصلاحی شدیدی شد و تمام رشد انجام شده را پس گرفت. در حوالی قیمت ۳۲۸۰ تا ۳۳۰۰ تومان سهم روی خط روند حمایتی صعودی خود قرار دارد. در صورت برگشت از این حمایت هدف اول قیمتی سهم ۳۶۰۰ تومان خواهد بود. حد ضرر شکسته شدن خط روند و تثبیت قیمت پایانی کمتر از ۳۲۵۵ تومان است.

مبین وان کیش (اوان)

در سهم اوان شرایط نسبت به هم گروهی‌های خود فرق می‌کند. متاسفانه در این سهم محدوده حمایتی ۶۳۸۰ تومان شکسته شده و می‌توان اصلاح قیمتی بیشتری برای آن متصور بود. حمایت معتبر بعدی برای سهم محدوده ۵۶۰۰ تا ۵۷۰۰ تومان است. در صورت برگشت قیمت از این محدوده هدف اول ۶۳۸۰ تومان خواهد بود. بنابراین تا زمانی که برگشت قیمتی در سهم مشاهده نشود خرید بسیار پر‌ریسک ارزیابی می‌شود.