در صورت از دست رفتن این محدوده حمایتی عملا شاخص این صنعت دچار ریزش خواهد شد و به اندازه عرض کانال می‌توانند افت کند و در صورتی که مورد حمایت قرار گیرد می‌تواند امید داشت که دوباره شاخص به سقف کانال صعودی برخورد کند.

سرمایه‌گذاری دارویی تامین با نماد تیپیکو

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت است و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۷هزار تا ۷۳۰۰ تومان وارد اصلاح شد و در حال حاضر این اصلاح ۳۵ درصدی باعث افت قیمت تا محدوده ۴۹۰۰ تومان شد. این شاخص  فعلا  در محدوده حمایتی (خط روند صعودی) قرار دارد و در صورت حمایت نشدن و از دست رفتن خط روند صعودی و محدوده ۴۷۰۰ تا ۵هزار تومان قیمت می‌تواند تا محدوده ۳هزار تا ۳۳۰۰ تومان افت کند. همچنین حد ضرر بلند مدت برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۲۲۰۰  تومان است.

شرکت کی‌بی‌سی با نماد کی‌بی‌سی

قیمت در یک روند صعودی در حال حرکت بود و پس از رسیدن به محدوده مقاومتی ۵۶۰۰ تومان وارد اصلاح شد و این اصلاح ۳۵ درصدی که هنوز هم ادامه دارد باعث شده است قیمت تا محدوده ۳۶۰۰ تومان اصلاح آن فعلا ادامه پیدا کند و با از دست دادن کف کانال صعودی  انتظار داریم با رسیدن قیمت به یک محدوده حمایتی حوالی ۳هزار تا ۳۲۰۰ تومان مورد حمایت قرار بگیرد. پس اصلاح می‌تواند تا محدوده ۳هزار تومان ادامه داشته باشد.  در صورت برگشت از این محدوده هدف اول در بلند مدت سقف قبلی حوالی ۵هزار تا ۵۵۰۰ تومان است و  حد ضرر برای سهامداران این شرکت تثبیت قیمت زیر محدوده ۲۸۰۰ تا ۳هزار تومان است.