شکل ساختار فعلی به‌نظر یک اصلاح ترکیبی باشد و برگشت‌های چند هفته قبل موج x از یک اصلاح ترکیبی بوده و حالا انتظار می‌رود وارد دامنه موج زمانبر y شود. انتظار می‌رود با توجه به شاخه اول اصلاح که به‌صورت یک آرایش پرخاشگر زیگزاگ بوده، شیب اصلاح قیمتی در گام بعدی کند شود و به سمت استراحت زمانی برویم. پیش‌بینی می‌شود بین ۳-۴ هفته این استراحت زمانی به درازا بینجامد، سپس قیمت‌ها در این گروه با پیشتازی فملی و فولاد به سمت موج ۵ صعودی بالا برود. میزان بازدهی موج پنجم این گروه می‌تواند بین ۱۵۰درصد تا ۲۰۰درصد باشد. دامنه زمانی این موج صعودی می‌تواند تا دی و بهمن سال‌جاری باشد، پس از آن پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های سهام در این گروه وارد اصلاحی حداقل ۶ ماهه شود.

فولاد: نماد فولاد همواره اصلاح‌های قیمتی کم‌عمقی در بازار افزایشی فعلی داشته و یکی از امن‌ترین سهام بازار در هنگام موج اصلاحی است. در افت اخیر شاخص، اصلاح قیمتی تا تراز ۳۸درصد فیبوناچی بوده و با توجه به دستورالعمل تناوب بین امواج اصلاحی، به نظر موج چهارم به‌صورت یک اصلاح شارپ پایان پیدا کرده و طی هفته‌های آینده این سهم می‌تواند وارد موج ۵ با هدف ۴ هزار تومان شود. در آن سطح انتظار می‌رود اصلاحی طولانی‌مدت از منظر زمان/ قیمت در نماد فولاد ایجاد شود.

فملی: فملی نیز ساختار موجی مشابه فولاد دارد، با این تفاوت که قدرت برگشت و ریکاوری اصلاح اخیر در فملی بیشتر بوده و این سهم تا بیش از ۶۱درصد افت قبلی بازگشت داشته است. همچنین یک آرایش سروشانه تحتانی که یکی از قوی‌ترین آرایش‌های برگشتی است در نمودار فملی ظاهر شده که می‌تواند فملی را به لیدر گروه فلزات تبدیل کند و این سهم از سایر نمادها در رالی صعودی بعدی جلو بیفتد.